افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

همانطور که تاریخ نشان می دهد، زمان افزایش بیت کوین فرا رسیده است

  • کد خبر : 374120
همانطور که تاریخ نشان می دهد، زمان افزایش بیت کوین فرا رسیده است

تحلیلگر محبوب Rekt Capital با تحلیل رفتار پس از نصف شدن بیت کوین در سال های گذشته، پیش بینی کرده است که بیت کوین آماده خروج از محدوده انباشت مجدد است. به گزارش اسمارتک نیوز، راکت کپیتال اعلام کرد که قیمت بیت کوین در ماه سپتامبر سال جاری بر خلاف پیش بینی وی عملکرد مثبتی […]

تحلیلگر محبوب Rekt Capital با تحلیل رفتار پس از نصف شدن بیت کوین در سال های گذشته، پیش بینی کرده است که بیت کوین آماده خروج از محدوده انباشت مجدد است.

به گزارش اسمارتک نیوز، راکت کپیتال اعلام کرد که قیمت بیت کوین در ماه سپتامبر سال جاری بر خلاف پیش بینی وی عملکرد مثبتی داشته و اکنون زمان آن فرا رسیده است که روند صعودی خود را آغاز کند.

روند قیمت بیت کوین به زودی صعودی خواهد بود

راکت کپیتال در 24 سپتامبر (3 مهر) پستی را در شبکه اجتماعی X منتشر کرد و گفت که براساس مشاهدات خود، بیت کوین بین 154 تا 161 روز پس از رویداد نصف شدن در چرخه های قبلی، از محدوده انباشت مجدد خود خارج شده است.

در این رابطه، واکنش بیت کوین به اقدامات محرک اقتصادی چین چندان نزولی نبود. این نشان می دهد که بیت کوین در مسیر صعودی خود مصمم است.

وی گفت: رویداد چرخه نصف شدن فعلی در 20 آوریل، 157 روز قبل از زمان نگارش این گزارش رخ داده است. او به این نتیجه رسید که اکنون در زمانی هستیم که شکست باید رخ دهد.

راکت کپیتال اضافه کرد:

بر اساس الگوهای تاریخی می توان گفت که اکنون برای بیت کوین زمان استراحت (زمان شکست)

نمودار الگوی تاریخی قیمت بیت کوین 161 روز پس از نصف شدن - منبع: حساب Rekt Capital در X
نمودار الگوی تاریخی قیمت بیت کوین 161 روز پس از نصف شدن – منبع: حساب Rekt Capital در X

در طول سال 2016، بیت کوین 154 روز پس از رویداد نصف شدن، از رنج خودداری کرد، از مرحله انباشت خارج شد و روند صعودی خود را آغاز کرد. در حالی که در سال 2020، این اتفاق 161 روز پس از رویداد نصف شدن رخ داد.

رکت کاپیتال تاکید کرد که تاریخ همیشه دقیقاً تکرار نخواهد شد، اما اگر قرار باشد در این چرخه تکرار شود، به این صورت خواهد بود:

بیت کوین باید طی چند روز این هفته از محدوده انباشت مجدد خارج شود و به سمت بالاتر حرکت کند.

این تحلیلگر همچنین به مقایسه عملکرد دوره ای بیت کوین پرداخت و گفت: معمولاً بیت کوین در ماه سپتامبر عملکرد منفی دارد و سه ماهه چهارم سال زمانی است که معمولاً عملکرد بیت کوین بهتر است.

اما در 21 سپتامبر (31 شهریور) در این باره گفت:

چه کسی فکر می کرد در این چرخه، بیت کوین در ماه سپتامبر بهترین عملکرد را داشته باشد؟

قیمت بیت کوین در سپتامبر امسال حدود 9 درصد افزایش یافته است. این بدان معنی است که حتی در مقایسه با سپتامبر 2016 که طی آن 6 درصد رشد داشت، عملکرد بهتری داشته است.

علاوه بر این، طی 9 ماه از 11 اکتبر گذشته، بیت کوین عملکرد مثبتی داشته است. همچنین در ماه های اکتبر 2017 و 2021 که مصادف با روند صعودی بیت کوین بود، قیمت بیت کوین به ترتیب 48 و 40 درصد افزایش یافت.

مقایسه عملکرد ماهانه بیت کوین (BTC) در سال های مختلف - منبع: Rekt Capitalمقایسه عملکرد ماهانه بیت کوین (BTC) در سال های مختلف - منبع: Rekt Capital
مقایسه عملکرد ماهانه بیت کوین (BTC) در سال های مختلف – منبع: Rekt Capital

در زمان نگارش این مقاله، قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته حدود 0.29 درصد افزایش یافته است و اکنون با قیمت 63610 دلار معامله می شود.

بیت کوین در شش ماه گذشته در رنج بوده است. برای اینکه بیت کوین وارد منطقه کشف قیمت شود، باید بتواند از بالاترین قیمت خود یعنی ۷۳۸۷۲ دلار عبور کند. در حال حاضر بیت کوین تنها 16 درصد با این سطح فاصله دارد.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-09-24 17:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=374120

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.