افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

هلیکوپتر جدید طالبان با قابلیت پرواز نکردن!/ ویدئو

  • کد خبر : 123952
هلیکوپتر جدید طالبان با قابلیت پرواز نکردن!/ ویدئو

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هلیکوپتر ساخته شده توسط طالبان با هلیکوپترهایی که در حال حاضر در دنیا ساخته می شود کاملا متفاوت است و به همین دلیل بسیاری از کارشناسان معتقدند که این هلیکوپتر حتی قابلیت پرواز را هم ندارد. معرفی این هلیکوپتر در حالی باعث ناامیدی بینندگان شد که افغانستان با معرفی خودروی ملی […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هلیکوپتر ساخته شده توسط طالبان با هلیکوپترهایی که در حال حاضر در دنیا ساخته می شود کاملا متفاوت است و به همین دلیل بسیاری از کارشناسان معتقدند که این هلیکوپتر حتی قابلیت پرواز را هم ندارد.

معرفی این هلیکوپتر در حالی باعث ناامیدی بینندگان شد که افغانستان با معرفی خودروی ملی خود در هفته های اخیر غافلگیر شد و صنعت این کشور انتظارات بینندگان را بالا برده بود.

شایان ذکر است که بازار ساخت هلیکوپتر یکی از رقابتی ترین بازارهای جهان است، در سال 2020 هلیکوپترهای ایرباس، بخشی از شرکت چندملیتی هوافضای اروپا، ایرباس، با 48 درصد از بازار جهانی، اصلی‌ترین سازنده بالگرد در جهان بود. بازار.

ساخت هلیکوپتر معمولا توسط مهندسان هوافضا انجام می شود. مهندسان هوافضا می توانند در طراحی انواع مختلف محصولات هوافضا مانند هواپیماها و هلیکوپترهای تجاری و نظامی تخصص داشته باشند. این مهندسان در ساخت هواپیماها و هلیکوپترهای هدایت شونده از راه دور، فضاپیماها، از جمله وسایل نقلیه پرتاب و ماهواره، و موشک ها و راکت های نظامی مشارکت دارند.

لازم به ذکر است که سفر با هلیکوپتر به طور قابل توجهی خطرناکتر از پروازهای تجاری خطوط هوایی است، اما به اندازه سفر با هواپیمای شخصی خطرناک نیست. و برخی از سفرها، مانند تورهای هلیکوپتر خصوصی، بسیار بیشتر از سایرین به تصادفات مرگبار ختم می شود.

227227

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=123952

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.