افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

هلیا امامی خرم سلطان ایران! / شباهت او به بازیگر ترکیه ای + عکس و بیوگرافی زیبا.

  • کد خبر : 374494
هلیا امامی خرم سلطان ایران! / شباهت او به بازیگر ترکیه ای + عکس و بیوگرافی زیبا.

بیوگرافی هلیا امامی بازیگر زن را با عکس های جدید و ماجرای ازدواج و همسرش تا ناگفته های حضور او در هلند و شهرتش با رئالیتی شو شب های زودیاک مافیا بخوانید. هلیا امامی متولد 31 مرداد 1368 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون است. او دوره بازیگری را در هلند گذرانده و از تئاتر […]

بیوگرافی هلیا امامی بازیگر زن را با عکس های جدید و ماجرای ازدواج و همسرش تا ناگفته های حضور او در هلند و شهرتش با رئالیتی شو شب های زودیاک مافیا بخوانید.

هلیا امامی متولد 31 مرداد 1368 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون است. او دوره بازیگری را در هلند گذرانده و از تئاتر شروع کرده است. سپس استعداد او توسط محمدرضا شریفی نیا کشف شد و اکنون در عرصه مدلینگ نیز حضور دارد. هلیا امامی به دلیل شباهتش به یک هنرپیشه ترکیه ای به خرم سلطان معروف است.

سلطان جرم

حضور هلیا امامی در کلاس های بازیگری

در سال 1387 در حالی که هلیا امامی 20 ساله بود در کلاس های مرحوم حمید سااریقیان ثبت نام کرد. سپس مدت ها در تئاتر اتود بازی کرد و آموزش دید.

سرانجام در سال 1388 استاد سااریگیان وی را به چیستا یثرابی معرفی کرد. هلیا امامی برای اولین بار در جشنواره تئاتر شهر با نمایش «اتاق تاریک» سوسن پرور اثر چیستا یثربی روی صحنه رفت.

هلیا امامی

اولین فیلم هلیا امامی

هلیا امامی پس از اولین تجربه تئاتر، دوره های تخصصی بازیگری را در هلند گذراند.

هلیا امامی

بعدها محمدرضا شریفی نیا در یک نمایش تئاتر متوجه او شد. بدین ترتیب شریفی نیا در سال 1391 او را برای بازی در فیلم «خانه نشین چوبی» به حسینعلی لیالستانی (کارگردان) معرفی کرد.

به طور جدی تر، هلیا امامی در سال 1392 در فیلم «سرنوشت» به کارگردانی محسن توکلی در کنار بازیگرانی چون پوریا پورسرخ، شهر استخری و بهنوش بختیاری ظاهر شد.

هلیا امامی

شهرت هلیا امامی در تلویزیون

هلیا امامی برای اولین بار در سال ۱۳۹۵ در سن ۲۸ سالگی با سریال لژیونر وارد عرصه تلویزیون شد. اما دومین تجربه او در ماه رمضان 1397 با سریال «از یاد رفته» در نقش مهربانو بود.

ازدواج هلیا امامی

هلیا امامی همچنان مجرد و مجرد است. البته او یک برادر دارد.

هلیا امامی درباره برادرش می‌گوید: «برادر وقتی غمگینی بی‌اهمیت‌ترین کلمه می‌شود، به افتخار همه داداشی‌ها، همه آن‌هایی که برادری مثل من دارند که به او افتخار می‌کند…

هلیا امامی

علاقه هلیا امامی به فوتبال

هلیا امامی طرفدار سرسخت تیم اسپانیایی در بارسلونا است. او در یکی از بازی های این تیم از نزدیک تیم محبوبش را در ورزشگاه تشویق کرد. او علاقه زیادی به سفرهای خارجی دارد.

او تجربه مدلینگ را نیز دارد و سال هاست با برند حجاب استایل کار می کند. بیشتر لباس های آنها توسط خانه های ایرانی طراحی شده است.

هلیا امامی

ماجرای فوت پدر هلیا امامی.

هلیا امامی در کودکی پدرش را از دست داد. او در دلش نوشت: “و من هنوز آرزو دارم که دستم را بگیری و در پیچ و خم سختی های دنیا راهنماییم کنی. حیف که تو نیستی و من آنقدر جوان بودم که می دانم چگونه قدردانی کنم. لحظه.” من نبودم، با حضور دستانت، با اعتمادی که ایستاده و به زندگی لبخند زد، یک سال دیگر بر رفتنت افزود.

هلیا امامی با شب های زودیاک مافیا دیده می شود

هلیا امامی پس از شهرتش در زودیاک درباره تجربه حضورش در این بازی (مسابقه) گفت: روزهای تمرین و ضبط این نمایش برای من مثل درمان بود و زمانی که برای همکاری مجدد با من تماس گرفتند، بدون تردید پذیرفتند. درخواست همکاری».

هلیا امامی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=374494

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.