افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

هفته گذشته مسکو بیش از 1300 حمله هوایی علیه اوکراین انجام داد.

  • کد خبر : 372216
هفته گذشته مسکو بیش از 1300 حمله هوایی علیه اوکراین انجام داد.

آفتاب نیوز: رئیس جمهور اوکراین در یادداشتی در تلگرام خود نوشت: متحدان ما باید به ما کمک کنند تا توان دفاع هوایی خود را افزایش دهیم تا بهتر از غیرنظامیان اوکراینی در برابر حملات روسیه محافظت کنیم. وی در ادامه با تاکید بر اهمیت صدور مجوز کشورهای غربی برای اوکراین برای استفاده از سلاح های […]

آفتاب نیوز:

رئیس جمهور اوکراین در یادداشتی در تلگرام خود نوشت: متحدان ما باید به ما کمک کنند تا توان دفاع هوایی خود را افزایش دهیم تا بهتر از غیرنظامیان اوکراینی در برابر حملات روسیه محافظت کنیم.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت صدور مجوز کشورهای غربی برای اوکراین برای استفاده از سلاح های دوربرد خود برای حمله به عمق خاک روسیه، تصریح کرد: اوکراین به سلاح های دوربرد و مجوز استفاده از آنها علیه روسیه نیاز دارد و ما در تلاش هستیم تا دریافت کنید که شرکای ما این کار را برای متقاعد کردن آنها در این موضوع انجام دهند و ما در روزهای آینده به بحث و مشورت با آنها ادامه خواهیم داد.

به گزارش ایرنا، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در 21 فوریه 2022 (2 مارس 14:00) با انتقاد از بی توجهی غرب به نگرانی های امنیتی مسکو، استقلال «جمهوری خلق دونتسک و لوهانسک» را در منطقه «دونباس» به رسمیت شناخت. “.

سه روز بعد، در روز پنجشنبه 5 مارس ساعت 14، پوتین عملیات نظامی علیه اوکراین را آغاز کرد که آن را “عملیات ویژه” نامید و به این ترتیب روابط متشنج بین مسکو و کی‌یف به یک رویارویی نظامی تبدیل شد و این جنگ همچنان ادامه دارد. ادامه می دهد. .

در واکنش به این اقدام روسیه، آمریکا و کشورهای غربی تحریم‌های گسترده‌ای را علیه مسکو اعمال کردند و میلیاردها دلار سلاح و تجهیزات نظامی به کی‌یف فرستادند.

رئیس‌جمهور اوکراین ماه‌هاست که از متحدانش خواسته است تا به کی‌یف اجازه دهند موشک‌های غربی از جمله موشک‌های آمریکایی و موشک‌های طوفان سایه ساخت بریتانیا را به عمق خاک روسیه شلیک کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=372216

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.