افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
5

هفته چهاردهم فوتبال فانتزی: نگاهی اولیه به برداشت‌های Wire Wire

  • کد خبر : 2862
هفته چهاردهم فوتبال فانتزی: نگاهی اولیه به برداشت‌های Wire Wire

با شش تیم در هفته چهاردهم، مدیران فوتبال فانتزی زیرک به دنبال بازیکنان پیکاپ مانند جرد گاف، زونوان نایت و کم آکرز خواهند بود. آخرین هفته خداحافظی در هفته چهاردهم با شش تیم خارج از برنامه (شاهین ها،خرس ها،بسته بندی ها،کلت،مقدسین، وفرماندهان). در نتیجه، تیم های فانتزی باید جایگزین بازیکنان با سابقه ای مانند بازی […]



با شش تیم در هفته چهاردهم، مدیران فوتبال فانتزی زیرک به دنبال بازیکنان پیکاپ مانند جرد گاف، زونوان نایت و کم آکرز خواهند بود.

آخرین هفته خداحافظی در هفته چهاردهم با شش تیم خارج از برنامه (شاهین ها،خرس ها،بسته بندی ها،کلت،مقدسین، وفرماندهان). در نتیجه، تیم های فانتزی باید جایگزین بازیکنان با سابقه ای مانند بازی سازان شوندجاستین فیلدز،جاناتان تیلور، آرون جونز،آلوین کامارا، مایکل پیتمن، تری مک لورین، کریس اولاو و کریستین واتسون.

در اینجا نگاهی اولیه به وانت‌های Wiiver Wire این هفته داریم:

کوارتربک

جرد گاف،شیرهای دیترویت

شیرها در روز یکشنبه بر جکسونویل تسلط یافتند، که توسط لبه در زمان مالکیت (36:50 تا 23:10) برجسته شد. به نظر می رسد که گاف آماده است تا به تیم های فانتزی کمک کند تا به لطف یک بازی سالم ترD’Andre Swift(111 یارد ترکیبی با یک امتیاز و چهار گیر) و دی جی چارک (5 یار برای 98 یارد). دیترویت همچنین جیمسون ویلیامز برقی را در هفته سیزدهم برای اولین بار در تمام فصل در زمین داشت.گافبا 340 یارد پاس و دو تاچ داون در پیروزی تیم مقابل جگوار به پایان رسید. در چهار هفته آینده، شیرها با وایکینگ ها، جت ها، پلنگ ها و خرس ها روبرو می شوند. بسته به گزینه های دیگر مدافع من، من او را تقریباً باید در خانه شروع کنم. دیترویت یک خط حمله رو به افزایش دارد که به پایانی هیجان انگیز برای پایان فصل اشاره می کند.

دویدن پشت

شوالیه زونوان،نیویورک جتز

جت ها اشاره کردند که در سه پشت در برابر وایکینگ ها خواهند چرخید، اما نایت با یک فرصت گاو زنگ به پایان رسید (118 یارد ترکیبی با پنج شکار در 20 لمس). هفته آینده، شروع او در برابر بیلز ایده آل نیست. به علاوه مایکل کارتر زمان بیشتری برای بهبودی از مصدومیت مچ پا خواهد داشت. نیویورک برای بازیکنان تهاجمی خود از هفته 15 تا هفته 17 (شیرها، جگوارها و سیهاوکز) کشش بسیار خوبی دارد. نایت باید فهرستی در همه قالب ها باشد.

جیمز کوک،اسکناس بوفالو

دو بار در سه بازی گذشته، کوک پتانسیل خود را به نمایش گذاشت. بوفالو در برابر پاتریوت ها 20 تاچ به او زد که به 105 یارد ترکیبی با شش شکار منجر شد. در سال، میانگین 5.4 یارد در هر راش و 10.1 یارد در هر صید است. بیل ها با او در ترکیب اصلی تیم دوندگی انفجاری تری هستند، اما دوین سینگلتری کنار نمی رود. کوک در صورتی که فرصت شروعی به او داده شود، یک بازیکن خرید و نگه داشتن با تغییرات مثبت باقی می ماند.

Cam Akers,لس آنجلس رامز

در این مقطع از فصل، هیجان زده شدن در مورد هر بازیکن تهاجمی روی رامز دشوار است. آکرز روز یکشنبه یک جفت تاچ داون مقابل سیاتل به ثمر رساند و 18 موقعیت بالاترین فصل را داشت. علیرغم بهبود خروجی فانتزی، او تنها 3.5 یارد در هر راش (3.3 در سال) به دست آورد.آکرزهفته آینده مقابل رایدرز در خانه بازی خوبی دارد. من او را بیشتر به عنوان یک شروع ناامید کننده برای یک فهرست فانتزی می بینم، اما گداها نمی توانند در این مرحله از فصل انتخاب شوند.

گیرنده های عریض

کوری دیویس،نیویورک جتز

در هفته 12، جت ها دیویس را به عنوان WR2 خود در 68 درصد بازی های خود در زمین داشتند، اما او تنها یکی از سه هدف خود را برای 9 یارد گرفت. دیویس با پنج شکار به طول 85 یارد روی 10 هدف در یک بازی بازی از پشت مقابل وایکینگ ها به پایان رسید. همانطور که قبلاً اشاره کردم، نیویورک پس از هفته آینده برنامه مطلوبی دارد و حمله آنها با مایک وایت پشت مرکز بسیار بهتر بوده است. برای کسی که به دنبال پوشش هفته خداحافظی است، جت ها باید در هفته 14 مقابل بیل ها قرار بگیرند تا برنده شوند.

آیزایا هاجنز،غول های نیویورک

غول ها به جستجوی هویت خود در WR2 و WR3 ادامه می دهند. هاجنز در هفته های 10 و 11 به عنوان سومین وید اوت خود کار کرد، اما پس از قرار گرفتن وان دیل رابینسون در ذخیره مصدوم، در زمان بازی با مشکل مواجه شد. در هفته سیزدهم، هاجنز با اولین امتیاز NFL خود، پنج هدف از شش هدف خود را به مسافت 44 یارد گرفت. در حال حاضر، هاجنز فقط در قالب‌های عمیق برای تیمی معنا دارد که نیاز به کسی دارد که بعد از ما شروع کند

پوشش فانتزی، شرط بندی و NFL بیشتر:

  • هفته سیزدهم غذای آماده فوتبال فانتزی
  • Deshaun Watson Rusty در بازگشت به عمل
  • جیمی گاروپولو برای فصل خارج شد
  • Packers Eclipse Bears به ​​عنوان برنده ترین تیم تمام وقت





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=2862

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.