به گزارش رکنا، احمد وحیدی وزیر کشور در جلسه شورای معاونان وزیر کشور که صبح یکشنبه برگزار شد، گفت: وزارت کشور و ستاد انتخابات وی به عنوان مجری انتخابات از تمامی امکانات برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات اسفند بر اساس چهار مولفه سلامت، امنیت، شفافیت و رقابت استفاده خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، وحیدی اظهار کرد: در گذشته گاهی مشاهده می شد که برخی از نمایندگان سابق در دوره های نزدیک به انتخابات مسیر انتقاد از مدیران عامل را در پیش گرفتند که منجر به کاهش حضور مردم شد. در این دوره انتظار می رود نمایندگان مجلس در عین اینکه حق نظارت و سوال از مدیران عامل را دارند و انتقاد سازنده باعث رشد می شود، باید مراقب باشند که فضای انتقادی را با فضای انتخاباتی مرتبط نکنند که ممکن است به حضور مردم آسیب بزند.

وحیدی از همه گروه ها، جریان های سیاسی و شخصیت های تاثیرگذار خواست از امکانات و ظرفیت های خود برای تقویت مشارکت استفاده کنند.

وزیر کشور انتخابات در نظام مردم سالاری دینی را مظهر مردم سالاری واقعی دانست و گفت: در جمهوری اسلامی ایران همه ارکان نظام به طور مستقیم یا غیرمستقیم در برابر انتخاب مردم قرار دارند و تعیین کننده واقعی هستند. سرنوشت شما