افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 9 October , 2024
1

هشدار وزیر خارجه انگلیس درباره وضعیت منطقه

  • کد خبر : 390806
هشدار وزیر خارجه انگلیس درباره وضعیت منطقه

وزیر خارجه انگلیس نسبت به وضعیت بسیار خطرناک در منطقه هشدار داد و خواستار ادامه تلاش ها برای برقراری آتش بس در نوار غزه و لبنان شد. به گزارش ایسنا، دیوید لمی وزیر امور خارجه انگلیس در بیانیه ای که از سوی همین وزارتخانه صادر شد، گفت: وضعیت بسیار خطرناک است و تشدید بیشتر تنش […]

وزیر خارجه انگلیس نسبت به وضعیت بسیار خطرناک در منطقه هشدار داد و خواستار ادامه تلاش ها برای برقراری آتش بس در نوار غزه و لبنان شد.

به گزارش ایسنا، دیوید لمی وزیر امور خارجه انگلیس در بیانیه ای که از سوی همین وزارتخانه صادر شد، گفت: وضعیت بسیار خطرناک است و تشدید بیشتر تنش یا سوء مدیریت به نفع کسی نیست.

وی افزود: در این شرایط بحرانی نباید در دستیابی به آتش بس در غزه و لبنان، انتقال کمک های بشردوستانه به غزه و تضمین تبادل اسرا تردید داشت.

وزیر خارجه انگلیس قرار است به عنوان بخشی از تلاش های دیپلماتیک غرب برای جلوگیری از تشدید تنش ها در خاورمیانه، سفری رسمی به اردن و بحرین داشته باشد.

وزارت خارجه انگلیس در بیانیه ای اعلام کرد لمی امروز به منطقه می آید تا بر اهمیت همکاری با شرکای منطقه ای برای اعمال فشار و رسیدن به خویشتن داری تاکید کند.

این وزارتخانه اعلام کرد که لمی جلساتی در بحرین و اردن برای افزایش تلاش ها برای کاهش تنش در منطقه برگزار خواهد کرد. وی همچنین با چند تن از نیروهای مسلح انگلیس مستقر در منطقه دیدار و با بازدید از کشتی «لانکستر» در جریان حضور انگلیس در منطقه خلیج فارس قرار خواهد گرفت.

در بیانیه وزارت خارجه بریتانیا آمده است که این کشور به همراه سایر شرکای خود به کار خود برای کاهش تنش ها در خاورمیانه و فشار برای پایان دادن به چرخه خشونت که از وقایع 7 اکتبر تشدید شده است، ادامه می دهد.

لمی با رهبران بحرین و اردن دیدار خواهد کرد و بر نگرانی بریتانیا در مورد خطر تشدید تنش و محاسبات اشتباه در منطقه تاکید خواهد کرد. او خواستار آتش بس موقت در غزه و لبنان خواهد شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=390806

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.