افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

هشدار هواشناسی در سمنان به صدا درآمد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 378503
هشدار هواشناسی در سمنان به صدا درآمد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با شنبه دوم مهر ماه 1403 شاهد ورود سامانه بارشی کم فشار در تمامی مناطق استان سمنان به ویژه نیمه شمالی این استان بودیم. اداره کل هواشناسی استان سمنان در پی ورود این سامانه کم فشار به استان سمنان هشدار نارنجی صادر کرد. فعالیت سامانه بارشی به ویژه در مناطق […]

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با شنبه دوم مهر ماه 1403 شاهد ورود سامانه بارشی کم فشار در تمامی مناطق استان سمنان به ویژه نیمه شمالی این استان بودیم.

اداره کل هواشناسی استان سمنان در پی ورود این سامانه کم فشار به استان سمنان هشدار نارنجی صادر کرد.

فعالیت سامانه بارشی به ویژه در مناطق شمالی استان سمنان با بارش باران و رعد و برق و کاهش دید همراه است. در نتیجه از جمعیت استان درخواست می شود به ارتفاعات استان سفر نکنند.

بارش باران و رعد و برق و احتمال تگرگ، مه و کاهش دید پدیده هایی است که در هشدار نارنجی هوای استان سمنان به آن اشاره شده است. علاوه بر این، این توصیه در مورد بادهای شدید، وزش بادهای لحظه ای و بادهای شدید هشدار می دهد.

هواشناسی استان سمنان از کاهش محسوس دمای هوای امروز و فردا بین 6 تا 8 درجه خبر داده اند و از سوی دیگر، خودداری از توقف و شنا در بستر و حاشیه رودخانه ها از جمله بخش های هشدار نارنجی هوا برای روزهای شنبه و یکشنبه است. .

پایش و لایروبی شبکه آبراه ها و نهرها، مسیل ها و آبراهه ها و دهانه پل ها و جلوگیری از صعود به ارتفاعات و سایر مناطق کوهستانی بخشی از هشدار نارنجی هوای استان سمنان است.

خودداری از چرای دام در ارتفاعات دیگر نکته ای است که مسئولان هواشناسی استان سمنان به آن اشاره کرده اند. در سایر نقاط نارنجی هشدار هواشناسی احتمال وزش باد شدید، وزش بادهای لحظه ای و بیشتر شدن گرد و خاک در شرق اعلام شده است. و نواحی جنوبی طی امروز و فردا وجود دارد.

ایمن سازی سازه های موقت و تابلوهای تبلیغاتی برای جلوگیری از سقوط آنها در باد و پرهیز از توقف و پارک خودروها در زیر درختان خشکیده، فرسوده و دیگر ساختمان های نیمه کاره مواردی است که در این هشدار هواشناسی بر آن تاکید شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=378503

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.