افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
1

هشدار نسبت به بالا آمدن رودخانه ها، لغزندگی جاده ها و احتمال ریزش سنگ در 5 استان

  • کد خبر : 302061
هشدار نسبت به بالا آمدن رودخانه ها، لغزندگی جاده ها و احتمال ریزش سنگ در 5 استان

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی به تشریح وضعیت جوی کشور گفت: طی دو روز آینده در ساعات بعدازظهر و اوایل عصر در برخی نقاط آذربایجان شرقی آذربایجان غربی، اردبیل، مازندران، همدان، مرکزی، زنجان، قزوین، ارتفاعات اصفهان و گیلان، البرز، تهران، شمال غرب سمنان، شرق کردستان، […]

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی به تشریح وضعیت جوی کشور گفت: طی دو روز آینده در ساعات بعدازظهر و اوایل عصر در برخی نقاط آذربایجان شرقی آذربایجان غربی، اردبیل، مازندران، همدان، مرکزی، زنجان، قزوین، ارتفاعات اصفهان و گیلان، البرز، تهران، شمال غرب سمنان، شرق کردستان، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت در چند ساعت و حتی گرد و خاک در برخی مناطق تگرگ- مناطق و مناطق مستعد پیش بینی می شود تا پایان هفته وضعیت شدید و ضعیف در کشور ادامه داشته باشد.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: در برخی نقاط کشور از جمله اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، ارتفاعات زنجان و ارتفاعات مازندران بارش ها سیل آسا و شدید است و امروز برای این استان ها هشدار نارنجی صادر شده است. در این استان ها رواناب و طغیان رودخانه ها، لغزندگی جاده ها و احتمال ریزش سنگ به ویژه در جاده های کوهستانی پیش بینی می شود.

گودرزی تصریح کرد: تا پایان هفته رشد ابرهای همرفتی در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات جنوب شرق کشور رگبار باران و رعد و برق خواهد بود. همچنین از امروز تا پایان هفته وزش باد و گرد و خاک در کمربند شرقی و مناطقی از مرکز کشور وجود دارد.

به گفته وی، در سه روز آینده شرق دریای عمان و بخش‌هایی از خلیج فارس مواج و متلاطم خواهد بود. تهران نیز از ظهر امروز افزایش وزش باد و بارش پراکنده را پیش بینی می کند. بیشینه دمای امروز پایتخت به 36 درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=302061

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.