افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
3

هشدار مهم در مورد هک تلفن همراه با وای فای رایگان

  • کد خبر : 118437
هشدار مهم در مورد هک تلفن همراه با وای فای رایگان

علیرضا طباطبایی هاشمی کارشناس و حقوقدان فضای مجازی نسبت به استفاده از اینترنت وای فای رایگان هشدار داد و گفت: یکی از مواردی که می تواند خطرات زیادی برای مردم داشته باشد استفاده از اینترنت عمومی در مکان هایی مانند گالری ها، مراکز خرید و … است. وی با بیان اینکه استفاده از اینترنت رایگان […]

علیرضا طباطبایی هاشمی کارشناس و حقوقدان فضای مجازی نسبت به استفاده از اینترنت وای فای رایگان هشدار داد و گفت: یکی از مواردی که می تواند خطرات زیادی برای مردم داشته باشد استفاده از اینترنت عمومی در مکان هایی مانند گالری ها، مراکز خرید و … است.

وی با بیان اینکه استفاده از اینترنت رایگان می تواند خطرات جدی برای شهروندان داشته باشد، گفت: بسیاری از اوقات هکرها و کسانی که به دنبال دسترسی به اطلاعات شما هستند شرایطی را برای شما فراهم می کنند تا به اینترنت وای فای خود متصل شوید و در واقع ترافیک شبکه شما وای شما است. -فی. فی باید منتقل شود.

طباطبایی هاشمی تصریح کرد: اتصال به وای فای به مدیریت وای فای این امکان را می دهد که از تمامی ترافیک شبکه جاسوسی کند بدون اینکه مردم متوجه شوند. این بدان معنی است که هکر به تمام درخواست های ارسال و دریافت شده توسط شخص دسترسی پیدا می کند زیرا آنها می توانند هر چیزی را که در اینترنت جستجو می شود مشاهده و کنترل کنند. حتی هکرها نیز می توانند به رمزهای عبور وارد شده برای ورود به اینترنت بانک، ایمیل و غیره دسترسی داشته باشند.

وی ادامه داد: برخی سایت ها از پروتکل های امنیتی استفاده می کنند و دیدن رمز عبور را برای جاسوس سخت می کنند اما هکرها با کمی تلاش می توانند به رمز عبور دسترسی پیدا کنند.

این کارشناس و وکیل سایبری به اهمیت رمز برای اطلاعات بانکی، ایمیل و شبکه های اجتماعی اشاره کرد و گفت: نکته مهم دیگر این است که وقتی افراد به اینترنت رایگان متصل می شوند، احتمال آلوده کردن گوشی توسط هکر افزایش می یابد. و با نصب بدافزار به پسوردها و اطلاعات ذخیره شده و استفاده شده در گوشی دسترسی پیدا می کند.

طباطبایی هاشمی تاکید کرد: توجه داشته باشید زمانی که گوشی به یک شبکه وای فای متصل است، عملا اتصال به آن شبکه وای فای، تلفن همراه یا لپ تاپ فراهم است و دسترسی به آن بسیار راحت تر از زمانی است که وجود ندارد. گفت ارتباط .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=118437

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.