افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
3

هشدار مقام فلسطینی درباره خطرات سازش با تل‌آویو

  • کد خبر : 93866
هشدار مقام فلسطینی درباره خطرات سازش با تل‌آویو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «احمد بحر»درباره تلاش‌های مربوط به عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر هشدار داد و گفت که سازش با این رژیم زمینه را برای تداوم تجاوزات علیه ملت و مقدسات فلسطین فراهم می‌کند.  اخیرا رسانه‌های عربی از سفر دو وزیر رژیم صهیونیست به عربستان سعودی خبر دادند و پیشتر نیز «محمد […]

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «احمد بحر»درباره تلاش‌های مربوط به عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر هشدار داد و گفت که سازش با این رژیم زمینه را برای تداوم تجاوزات علیه ملت و مقدسات فلسطین فراهم می‌کند. 

اخیرا رسانه‌های عربی از سفر دو وزیر رژیم صهیونیست به عربستان سعودی خبر دادند و پیشتر نیز «محمد بن سلمان» ولی‌عهد سعودی در مصاحبه با شبکه آمریکایی «فاکس نیوز» گفت ریاض و تل‌آویو هر روز به عادی‌سازی روابط نزدیک‌تر می‌شوند.
بحر، امت عربی و اسلامی را به عمل به مسئولیت خود برای یاری حقیقی مسجدالأقصی و مقابله با طرح‌های رژیم اشغالگر جهت سلطه بر این مسجد مقدس و یهودی‌سازی آن فراخواند. 

بنابر گزارش وبگاه «شهاب نیوز»، معاون رئیس مجلس قانونگذاری فلسطین همچنین سکوت جامعه جهانی در برابر جنایت‌های رژیم اشغالگر علیه مسجدالأقصی را محکوم کرد و آن را نقض آشکار قوانین و معاهدات بین‌المللی دانست. 

وی تأکید کرد که تجاوزات رژیم اشغالگر و شهرک‌نشینان علیه مسجدالأقصی و تعرض به اعتکاف‌کنندگان در این مسجد، تروریسم سازماندهی شده است که ملت فلسطین هرگز از آن نخواهد گذشت و با آن مقابله خواهد کرد. 

بحر به اعتکاف‌کنندگان در مسجدالأقصی که از این مسجد دفاع می‌کنند، درود فرستاد و تأکید کرد که تشدید تجاوزات رژیم اشغالگر علیه این مسجد، اقدامی خطرناک و بی‌سابقه است که احساسات مسلمانان در سراسر جهان را جریحه‌دار می‌کند. 

پایان پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=93866

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.