افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

هشدار مقام امنیتی روسیه در مورد ورود به آستانه جنگ جهانی – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 236919
هشدار مقام امنیتی روسیه در مورد ورود به آستانه جنگ جهانی – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، مدیر اطلاعات خارجی روسیه هشدار داد که اظهارات فرانسه درباره اعزام نیروهای ناتو به اوکراین، جهان را به آستانه جنگ هسته ای خواهد رساند. قبلا”سرگئی ناریشکینمدیر سرویس اطلاعات خارجی روسیه اعلام کرد که مسکو اطلاعاتی دارد که نشان می دهد فرانسه در حال آماده شدن برای اعزام […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، مدیر اطلاعات خارجی روسیه هشدار داد که اظهارات فرانسه درباره اعزام نیروهای ناتو به اوکراین، جهان را به آستانه جنگ هسته ای خواهد رساند.

قبلا”سرگئی ناریشکینمدیر سرویس اطلاعات خارجی روسیه اعلام کرد که مسکو اطلاعاتی دارد که نشان می دهد فرانسه در حال آماده شدن برای اعزام یک واحد نظامی به اوکراین است.

او گفت که ارتش فرانسه از افزایش تعداد فرانسوی‌هایی که در اوکراین جان خود را از دست می‌دهند بسیار نگران است و دیر یا زود مکرون مجبور خواهد شد این حقیقت زشت را برای جامعه فرانسه فاش کند. اگرچه سعی کنید تا حد امکان این مشکل را به حداقل برسانید. تاخیر انداختن پرت كردن

ناریشکین وی همچنین در پایان سخنان خود گفت: (وحدت فرانسه) به هدف قانونی و اولویت‌دار حملات نیروهای مسلح روسیه تبدیل خواهد شد و این بدان معناست که اعزام نیروهای فرانسوی به اوکراین به سرنوشت همه متجاوزانی که به آنها حمله کردند دچار خواهد شد. روسیه. قلمرو .

پیش از این، امانوئل مکرونرئیس جمهور فرانسه اعزام نیروهای غربی به اوکراین را رد نکرد. مکرون بعداً در توضیح این موضوع گفت که با آگاهی کامل از حقایق درباره احتمال اعزام نیروهای غربی به اوکراین صحبت کرده و سخنان خود را با دقت سنجیده و اعلام کرده است.

لوید آستین، وزیر دفاع ایالات متحده نیز زودتر وی گفت که شکست اوکراین در درگیری کنونی منجر به درگیری نظامی مستقیم بین سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) و روسیه خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=236919

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.