افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
2

هشدار: مراقب ایمیل های فیشینگ باشید. حتی از خدمات قابل اعتماد!

  • کد خبر : 286830
هشدار: مراقب ایمیل های فیشینگ باشید.  حتی از خدمات قابل اعتماد!

پائولو آردوینو، مدیر عامل تتر، به کاربران ارزهای دیجیتال در مورد موج جدید احتمالی ایمیل‌های کلاهبرداری ایردراپ کریپتو هشدار داده است. مقایسه قیمت صرافی های ایران بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با Blockchain Homeland بیابید! مقایسه تبادل به گفته پائولو آردوینو، مدیر عامل Tether، یک ارائه دهنده مدیریت لیست ایمیل که به […]

پائولو آردوینو، مدیر عامل تتر، به کاربران ارزهای دیجیتال در مورد موج جدید احتمالی ایمیل‌های کلاهبرداری ایردراپ کریپتو هشدار داده است.

مقایسه قیمت صرافی های ایران

بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با Blockchain Homeland بیابید!

مقایسه تبادل

به گفته پائولو آردوینو، مدیر عامل Tether، یک ارائه دهنده مدیریت لیست ایمیل که به طور گسترده توسط شرکت های ارز دیجیتال استفاده می شود، تحت حمله و پایگاه داده آن به خطر افتاده است.

مراقب ایمیل های فیشینگ باشید

آردوینو در پست X خود در 5 ژوئن به 234000 دنبال کننده خود هشدار داد:

ما اکنون دو تایید جداگانه داریم مبنی بر اینکه ممکن است یک سرویس ایمیل که توسط شرکت‌های ارزهای دیجیتال برای مدیریت لیست‌های پستی استفاده می‌شود به خطر افتاده باشد.

هک از طریق ایمیل 1هک از طریق ایمیل 1

مدیرعامل تتر نام شرکت نقض شده را فاش نکرده است، او قول داده است که پس از تکمیل تحقیقات جزئیات بیشتری داشته باشد:

تا زمانی که تحقیقات کامل نشود نامی نخواهیم آورد، اما لطفاً از هر ایمیلی که در 24 ساعت گذشته در مورد ایردراپ دریافت شده است آگاه باشید.

به گفته هاکان اونال، دانشمند ارشد بلاک چین در شرکت امنیتی Cyvers، برای محافظت در برابر ایمیل‌های فیشینگ، کاربران باید صحت ایمیل را بررسی کرده و از احراز هویت دو مرحله‌ای (2FA) در پلتفرم‌های ارزی اطمینان حاصل کنند. دیجیتال باشید وی در ادامه بیان کرد:

نگرانی اصلی خطری است که برای افرادی که این ایمیل‌های لو رفته را دریافت می‌کنند. برای امنیت بیشتر، کاربران باید صحت چنین ایمیل‌هایی را تأیید کنند و احراز هویت چند مرحله‌ای را در تمام حساب‌های ارز دیجیتال فعال کنند.

دقایقی پس از هشدار اولیه آردوینو، حمله توسط شرکت دیگری به نام کوین گکو تایید شد. به گفته بابی اونگ موسس و مدیر عامل CoinGeco، این نقض امنیتی است این بر سرویس خبرنامه ایمیلی که توسط چندین شرکت استفاده می‌شود، تأثیر گذاشت.

هک از طریق ایمیل 2هک از طریق ایمیل 2

Ong به کاربران هشدار داد که CoinGeco نیز ممکن است تحت تأثیر این نقض امنیتی قرار گیرد. وی در ادامه بیان کرد:

ما در CoinGo همچنین ممکن است تحت تأثیر این نقض امنیتی قرار بگیریم و به طور فعال با سرویس خود برای بررسی بیشتر برای تعیین میزان این نقض امنیتی کار می کنیم. قبلاً ایمیل‌های فیشینگ CoinGecko را دیده‌ایم که از حساب‌های دیگر مشتریان ارسال شده‌اند. توجه داشته باشید که هیچ توکن CoinGecko برنامه ریزی نمی شود، پس فریب ایمیل های فیشینگ را نخورید.

اونگ به کاربران هشدار داد که روی پیوندهای توکن جعلی CoinGeco یا هر ایمیلی که نوید راه اندازی توکن جدید را می دهد، کلیک نکنند.

کلاهبرداری و هک کریپتو همچنان یکی از نگرانی های اصلی در صنعت است

کلاهبرداری و هک کریپتو یکی از نگرانی های اصلی صنعت ارزهای دیجیتال است. بر اساس پست منتشر شده توسط PeckSHield در 1 ژوئن، بیش از 574 میلیون دلار دارایی دیجیتال طی 30 هک ارزهای دیجیتال در ماه می سال جاری به سرقت رفته است.

هک از طریق ایمیل 3هک از طریق ایمیل 3

574 میلیون دلار نشان دهنده افزایش تقریباً 666 درصدی نسبت به 385 میلیون دلار از دست رفته به دلیل هک کریپتو در ماه آوریل است.

کوین تلگراف

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-06-05 16:50:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=286830

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.