افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

هشدار مدیر پزشکی بیمارستان الاقصی الشهدا غزه در مورد فاجعه انسانی – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 273004
هشدار مدیر پزشکی بیمارستان الاقصی الشهدا غزه در مورد فاجعه انسانی – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، مدیر پزشکی بیمارستان شهدای الاقصی اعلام کرد که اگر این بیمارستان به دلیل کمبود سوخت از مدار خارج شود، فاجعه انسانی و سلامتی گسترده را به دنبال خواهد داشت. بحران . به گفته مدیر پزشکی بیمارستان شهدای الاقصی، میزان سوخت رسانی شده به این بیمارستان بیش از […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، مدیر پزشکی بیمارستان شهدای الاقصی اعلام کرد که اگر این بیمارستان به دلیل کمبود سوخت از مدار خارج شود، فاجعه انسانی و سلامتی گسترده را به دنبال خواهد داشت. بحران .

به گفته مدیر پزشکی بیمارستان شهدای الاقصی، میزان سوخت رسانی شده به این بیمارستان بیش از یک پنجم نیاز آن نیست.

مدیر پزشکی بیمارستان شهدای الاقصی همچنین افزود: برای جلوگیری از بروز فاجعه بهداشتی در ساعات آینده به 50 هزار لیتر سوخت نیاز داریم.

همزمان شبکه 12 رژیم صهیونیستی به نقل از یک منبع سیاسی اسرائیلی تاکید کرد که برآوردهای این رژیم حاکی از آن است که دیوان بین المللی دادگستری لاهه احتمالاً دستور توقف کامل درگیری ها یا توقف حملات علیه این رژیم را صادر خواهد کرد. رافا صادر کردن

منبع مذکور اشاره کرد که ما قصد نداریم تصمیم احتمالی دادگاه لاهه را چه از نظر سیاسی و چه نظامی بپذیریم.

به گفته این منبع، اسرائیلی ها در حال مذاکره محرمانه با آمریکایی ها هستند و امیدوارند که حق با واشنگتن باشد. وتو برخلاف تصمیم دادگاه لاهه

این منبع اشاره کرد که برخی در اسرائیل به جای اختلاف با ایالات متحده، توقف درگیری ها را ترجیح می دهند. رافا و از وتوی تصمیم دادگاه لاهه بپرهیزید.

از سوی دیگر روزنامه صهیونیستی هاآرتص وی به نقل از مقامات رژیم صهیونیستی نوشت: ما نگران این هستیم که دادگاه جنایی بین المللی موضعی قاطع در برابر حمله ما به غزه اتخاذ کنید.

این روزنامه نیز نوشت: این مقام گرفتن آیا تحریم بین بین المللی در برابر همیشه آویو ادامه هید

زودتر نشریه صهیونیستی «اسرائیل دودیوی از تمایل دادگاه کیفری بین المللی در لاهه برای صدور فرمان آتش بس در نوار غزه خبر داد.

این منبع صهیونیستی به نقل از یک منبع ارشد دیپلماتیک اعلام کرد: دادگاه کیفری بین المللی در حال آماده شدن برای صدور حکم برای برقراری آتش بس در نوار غزه است.

همچنین دیوان کیفری بین‌المللی اعلام کرد که فردا رای خود را درباره اقدامات مرتبط با حمله رژیم صهیونیستی رافا وی همچنین اقدامات موقتی را که آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی در پی پرونده نسل کشی گسترده در نوار غزه درخواست کرده بود، اعلام خواهد کرد.

شایان ذکر است که در اوایل سال جاری تیم حقوقی آفریقای جنوبی با ارائه اسنادی از جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در نوار غزه و وضعیت آشفته غیرنظامیان این رژیم را به پای میز محاکمه کشاند. در رای اولیه این دادگاه تقریباً با تمام درخواست های این کشور آفریقایی (به جز درخواست آتش بس فوری) موافقت شد و یک پیروزی بزرگ برای ملت فلسطین بود.

با قدم چند ماه به دنبال این موفقیت حقوقی، شکایت جدیدی علیه رهبران اسرائیل به دلیل ارتکاب جنایات جنگی علیه ساکنان غزه تشکیل شده است. در این خواسته جدید، کشورهایی مانند ترکیه نیز به موافقان صدور حکم بازداشت علیه نتانیاهو پیوستند. با توجه به احتمال فزاینده ادامه این پرونده توسط کریم خان، دادستان دادگاه کیفری بین المللی لاهه، مقامات ارشد رژیم صهیونیستی و نمایندگان نومحافظه کار کنگره آمریکا با تهدید و تبلیغات سعی در بسته شدن این پرونده دارد. جالب است بدانید که دادستان دادگاه لاهه از تصمیم خود مبنی بر صدور حکم بازداشت علیه نتانیاهو-گالانت عقب نشینی نکرده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=273004

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.