به گزارش رکنا، حامد یزدی مهر با اشاره به صدور اخطار زرد هواشناسی وی در استان تهران اظهار کرد: بر اساس این اخطار از امروز پنجشنبه 4 آبان ماه تا بامداد شنبه 6 آبان ماه در استان تهران به ویژه نیمه جنوبی و غربی و در مناطق مستعد وزش باد شدید خواهد بود. گرد و غبار موقت، کاهش دید و احتمال تندبادهای لحظه ای.

یزدی مهر با بیان اینکه با توجه به وزش باد شدید احتمال آسیب به سازه های موقت و شکستن درختان فرسوده در استان در مدت مذکور پیش بینی می شود، افزود: از همه مردم عزیز تقاضا داریم از تردد در محدوده نیمه کاره خودداری کنند. آثار. ساختمان ها به جای تقویت سازه ها. تابلوهای موقت و تبلیغاتی جدی گرفته شود و خودروها در کنار مکان های پرخطر پارک نشوند تا شاهد تصادف نباشیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به پیش بینی وضعیت جوی جمعه شب تصریح کرد: به تمامی رانندگانی که قصد تردد در این مسیرها را دارند توصیه می شود علاوه بر احتمال بارش باران و کولاک در شمال شرق استان، تجهیزات کافی داشته باشند. استان.” و با لغزندگی معابر و عدم دید به دلیل احتمال بارش پراکنده برف باید احتیاط کرد.

وی همچنین از وضعیت هشدار مدیریت بحران در استان تهران خبر داد و اظهار داشت: هشدار زرد به تمامی نهادها، فرمانداری ها، شهرداری ها و نهادهای مربوطه ارسال شده است.