افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
2

هشدار فرمانده سپاه قدس به فرانسه، آلمان و انگلیس

  • کد خبر : 265082
هشدار فرمانده سپاه قدس به فرانسه، آلمان و انگلیس

به گزارش رکنا: سردار اسماعیل قاآنی فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم چهلمین روز شهادت سردار سرلشکر محمدهادی حاجی رحیمی اظهار داشت: زمانی که طوفان الاقصی شروع شد، همه تحلیلگران برجسته نظامی جهان حداکثر زمانی را دیدند که فلسطینی ها توانستند دو ماه مقاومت کنند. و امروز هفت ماه گذشت. وی افزود: […]

به گزارش رکنا: سردار اسماعیل قاآنی فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم چهلمین روز شهادت سردار سرلشکر محمدهادی حاجی رحیمی اظهار داشت: زمانی که طوفان الاقصی شروع شد، همه تحلیلگران برجسته نظامی جهان حداکثر زمانی را دیدند که فلسطینی ها توانستند دو ماه مقاومت کنند. و امروز هفت ماه گذشت.

وی افزود: نیروهای مقاومت امروز اعلام می کنند که وضعیت ما مانند آغاز طوفان الاقصی با تغییرات اندک است.

فرمانده سپاه قدس با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: این عملیات ویژگی های خاص خود را داشت. با وجود محرمانه نبودن و علنی بودن این عملیات، تمامی امکانات رژیم صهیونیستی که جوهره تاسیسات نظامی جهان است و تمامی امکانات آمریکا و ناتو تنها 7 تا 8 فروند کشتی به میدان آمد. گروه ها در دریای سیاه مستقر شدند.

وی یادآور شد: بیش از 200 فروند هواپیما از ابتدای شب تا پایان عملیات بر فراز آسمان منطقه بود. متراکم ترین نقطه دنیا از نظر پدافند هوایی همان منطقه ای بود که برادرانش در آن فعالیت می کردند که در تاریخ و جهان بی سابقه است.

سردار قاآنی تصریح کرد: فرانسه، آلمان و انگلیس که در شب عملیات صادق وعده هواپیما داده بودند، فکر نکنند همه چیز تمام شده است. حساب شما در جای خودش است.

وی تاکید کرد: رئیس جمهور آمریکا که برای دفاع از رژیم صهیونیستی خود را پاره پاره کرده است، رسما اعلام کرد که وارد درگیری نمی شود. پیام عملیات، وعده و پیامی صادقانه از سوی جمهوری اسلامی به همه کسانی در جهان بود که آمریکا را دوست داشتند. آنها با چشمان باز دیدند که وابستگی به آمریکا چقدر برایشان به ارمغان آورده است.

فرمانده سپاه قدس ادامه داد: پیام جمهوری اسلامی به همه کسانی که در منطقه و خارج از منطقه به آمریکا برای دفاع از آنها اعتماد کردند این است که خوب است عقل سلیم را به کار بگیرند و بدانند که آمریکا این کار را خواهد کرد. دفاع از هر کسی می خواهد. او دیگر از رژیم صهیونیستی دفاع نخواهد کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=265082

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.