افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
4

هشدار سیل در 3 استان شمال کشور

  • کد خبر : 237223
هشدار سیل در 3 استان شمال کشور

به گزارش بازار، کبری رفیعی به تشریح وضعیت آب و هوای کشور برای امروز یکم فروردین ماه سال 1403 پرداخت و گفت: در اکثر مناطق کشور به جز نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و جنوب غرب خوزستان بارش باران و وزش باد است. انتظار می رود. در برخی از ساعات روز بر اساس […]

به گزارش بازار، کبری رفیعی به تشریح وضعیت آب و هوای کشور برای امروز یکم فروردین ماه سال 1403 پرداخت و گفت: در اکثر مناطق کشور به جز نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و جنوب غرب خوزستان بارش باران و وزش باد است. انتظار می رود. در برخی از ساعات روز بر اساس نقشه های هواشناسی میزان بارندگی در ساعات بعدازظهر به تدریج کاهش می یابد.

کارشناس سازمان هواشناسی با هشدار نسبت به بارش های سیل آسا در گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی و اعلام اینکه فردا در بیشتر نقاط کشور جوی آرام خواهد بود، از ورود سامانه بارشی جدید از جنوب غرب در روز جمعه خبر داد. گفت: بارندگی های روز جمعه ابتدا استان های واقع در جنوب، جنوب غرب و غرب کشور را فرا گرفته و سپس به سایر مناطق می رسد.

وی افزود: برای روز جمعه بارش باران همراه با رعد و برق در استان های کرمان، اصفهان و نواحی دامنه جنوبی البرز و زنجان، قزوین، تهران و البرز پیش بینی می شود.

به گفته وی، روز شنبه در شمال غرب و بخش هایی از کرمانشاه، همدان، ارتفاعات مرکزی البرز و شمال شرق کشور بارندگی خواهد بود و سامانه بارشی از بعدازظهر شنبه از کشور خارج می شود.

کارشناس سازمان هواشناسی تصریح کرد: آب های خلیج فارس تا روز جمعه متلاطم و آب های دریای خزر تا روز پنجشنبه متلاطم خواهد بود.

وی افزود: تهران امروز نیمه ابری همراه با بارش پراکنده باران و در بعدازظهر وزش باد خواهد بود. بیشینه دمای امروز پایتخت 16 درجه و کمینه آن 10 درجه بالای صفر است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=237223

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.