افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

هشدار سازمان سنسه در مورد شبکه های مجازی سودآور

  • کد خبر : 174117
هشدار سازمان سنسه در مورد شبکه های مجازی سودآور

آفتاب نیوز: در اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور آمده است: “به دنبال هشدارهای بی شماری در مورد سوءاستفاده از موسسات کلاهبرداری و انتفاعی ، استفاده از عنوان” ارزیابی “در نام و آرم برخی از موسسات ، نشانگر وابستگی و صدور مجوز فعالیت توسط سازمان ارزیابی سازمان آموزشی کشور است این مؤسسات. به عنوان نمونه ای […]

آفتاب نیوز:

در اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور آمده است:

“به دنبال هشدارهای بی شماری در مورد سوءاستفاده از موسسات کلاهبرداری و انتفاعی ، استفاده از عنوان” ارزیابی “در نام و آرم برخی از موسسات ، نشانگر وابستگی و صدور مجوز فعالیت توسط سازمان ارزیابی سازمان آموزشی کشور است این مؤسسات. به عنوان نمونه ای از فروش سؤالات آزمون نمونه و کتابهای سؤالی مسخره یا ارسال جزوه و انتخاب زمینه برای داوطلبان امتحان ویژه دانشگاه فرهنگی ، که برای اولین بار در سال 1403 با استفاده از نام برگزار شد. و اعتبار سازمان آزمایش آموزشی کشور ، نمونه ای از کلاهبرداری و نقض است و داوطلبان محترم باید به تنها پورتال اطلاعاتی که توسط سازمان آزمایش آموزشی کشور در آدرس www.sanjesh.org که توسط این سازمان تأیید شده است ، توجه کنند.

علاوه بر این ، این سازمان در کانال های اطلاعاتی خارجی (تلگرام ، اینستاگرام و غیره) فعال نیست و نامزدها می توانند اطلاعات لازم را بدست آورند و به اعلامیه های صادر شده از طریق پورتال اطلاعاتی سازمان آموزش ملی ، بولتن هفتگی Pik Sanseh یا اطلاعات داخلی دسترسی پیدا کنند. کانال های سروش، آی جی پی، گپ، بله و ایتا به آدرس های درج شده در درگاه اطلاع رسانی این سازمان.

در پایان ، به داوطلبان عزیز و خانواده های عزیز آنها توصیه می شود در حالی که با چنین تبلیغاتی برخورد می کنند هوشیار باشند و توسط عناوین و عناوین مربوط به عنوان سازمان Sanseh و در صورت مشاهده تبلیغات درآمدی یا ادعای وابستگی به اینها گمراه نشوند. موسسات و شبکه های مجازی به سازمان سنجش آموزشی کشور باید به این سازمان اطلاع دهند.»

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=174117

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.