افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
4

هشدار زیدآبادی درباره هزینه های احراز صلاحیت نامزدهای گمنام و ناشناس دولت

  • کد خبر : 200972
هشدار زیدآبادی درباره هزینه های احراز صلاحیت نامزدهای گمنام و ناشناس دولت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد زیدآبادی، فعال سیاسی اصلاح طلب در کانال تلگرامی خود نوشت: به نظر می رسد بسیاری از افراد ناشناس و ناشناس «صلاحیت» خود را برای انتخاب مجلس تایید کرده اند به این امید که نزدیکانشان برای حضور در پای صندوق های رای بسیج شوند و میزان مشارکت افزایش یابد. این خود […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد زیدآبادی، فعال سیاسی اصلاح طلب در کانال تلگرامی خود نوشت:

به نظر می رسد بسیاری از افراد ناشناس و ناشناس «صلاحیت» خود را برای انتخاب مجلس تایید کرده اند به این امید که نزدیکانشان برای حضور در پای صندوق های رای بسیج شوند و میزان مشارکت افزایش یابد.

این خود گواه دیگری بر فاصله گرفتن برخی نهادهای حاکمیتی از امور صحیح کشور و شرایط جامعه است.

زیرا اولاً کاندیدایی که در غیاب چهره های علمی و متخصص به امور کشور آشنایی ندارد، اگر کمی زرنگ باشد و زبان گزنده و تهاجمی را انتخاب کند، به راحتی می تواند صحنه صحنه سیاسی و معقول سازی شود. و وعده های مردمی مخاطبان شما را حتی بیشتر در برابر وضعیت موجود معطوف می کند و علاقه شخصی آنها را بسیج می کند.

اگر چنین فردی چهار سال وارد مجلس شود، تریبون او را به سکوی سیاه نمایی و سیاه نمایی سیاسی تبدیل می کند تا جایی که دولت و نهادهای ناظر برای کنترل او به تهدید و اخراج متوسل می شوند و اگر وارد نشود. در مجلس در جایگاه «یک شخصیت سیاسی پروتستان، محو شده و مردمی» که سال‌ها در مرکز توجه افکار عمومی قرار دارد و با دامن زدن به انواع مطالبات محلی و ضد ملی، برای خود و عملاً موقعیتی ایجاد می‌کند. مشکلاتی را برای حکومت ایجاد می کند که هیچ شخصیت علمی پروتستان و مخالف نمی تواند ایجاد کند.

کاندیدایی که با سیاست آشنایی نداشته باشد، اگر از این مهارت ها بهره نگیرد، نمی تواند خانواده اش را پای صندوق های رای ببرد، زیرا هیچ خانواده ای به نفع فردی که آن را «متورم» می دانند، بسیج نمی شود. و “ناراضی”

بنابراین پیوستن به «لشکر سیاه» کاندیداها به قصد افزایش نرخ مشارکت از یک سو برای دولت بی‌اثر و از سوی دیگر برای دولت مشکل‌ساز است و این نشان می‌دهد که برخی نهادها همچنان مایل به رفتن به هر راهی هستند، جز «صحیح». روش اصولی و موثر ذره برای جسم مستقیم!

۲۷۲۷

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=200972

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.