افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
3

هشدار زرد رنگ هوای اصفهان به دلیل بارش برف و وزش باد شدید – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 178004
هشدار زرد رنگ هوای اصفهان به دلیل بارش برف و وزش باد شدید – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، هشدار سطح زرد زمانی صادر می شود که وقوع یک پدیده جوی باعث وقفه در سفر و کار روزانه شود. هشدار زرد برای اطلاع رسانی به مردم و آماده سازی آنها برای مواجهه با پدیده جوی کمی شدیدتر از حد معمول صادر می شود. همچنین از سوی دیگر مسئولان نیز در […]

به گزارش خبرنگار مهر، هشدار سطح زرد زمانی صادر می شود که وقوع یک پدیده جوی باعث وقفه در سفر و کار روزانه شود. هشدار زرد برای اطلاع رسانی به مردم و آماده سازی آنها برای مواجهه با پدیده جوی کمی شدیدتر از حد معمول صادر می شود. همچنین از سوی دیگر مسئولان نیز در جریان این هشدارها قرار می گیرند تا در صورت لزوم تدابیری بیندیشند.

بر همین اساس اداره کل هواشناسی استان اصفهان ظهر امروز با صدور اخطاریه زردرنگ اعلام کرد که از شنبه تا دوشنبه (23 تا 25 دی ماه) به دلیل گذر متناوب امواج ناپایدار، بارش برف و وزش باد شدید مناطق مختلف اصفهان را تحت تاثیر قرار خواهد داد. استان.

بر اساس اعلام امروز اداره کل هواشناسی استان اصفهان، روز یکشنبه بارش برف فریدونشهر و پسر بچه میاندشت و مناطق همجوار با استان لرستان و چهارمحال بختیاری پیش بینی می شود.

همچنین در بیشتر نقاط استان به ویژه نایین باد می وزد. نسخهشهرضا، کشاورزانسمیرم، زرین شهر، مبارکه، فریدونشهرخوانسار، مورچه تو خوردیمیم، گلپایگان، داران، پسر بچه و میاندشت، چادگان، اصفهان، شرق اصفهان، اردستان، نطنز، انارک، دولت آباد، متننجف آباد و کبوترآباد پدیده غالب خواهند بود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان اصفهان، روز دوشنبه 4 دی ماه وزش باد شدید در مناطق جنوبی استان از جمله سمیرم، شهرضا، کشاورزانزرین شهر، مبارکه، گلپایگان، خوانسار، چادگان و… فریدونشهر ادامه بده

اداره کل هواشناسی استان اصفهان درباره احتمال خسارت به صنایع کشاورزی، بنرها و سازه های شهری و روستایی، شکستگی درختان فرسوده، اختلال در مسیرهای مواصلاتی استان به ویژه در ساعات بعدازظهر و کاهش دید به دلیل گرد و غبار و … لغزندگی سطح جاده ها در مناطق تحت تاثیر بارندگی و احتمال رگبار برف، به هموطنان هشدار و توصیه کرده است در سفرهای بین شهری و بین استانی و در مراحل برف روبی احتیاط کرده و تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند.

در این اطلاعیه همچنین بر پرهیز از فعالیت های کوهنوردی و گردشگری و آمادگی تیم های امداد و نجات و مدیریت راه برای برف روبی و مقاوم سازی سازه های موقت تاکید شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=178004

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.