افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
0

هشدار روسیه به شرکای خود مبنی بر عدم حمایت از طرح‌های کی‌یف

  • کد خبر : 404194
هشدار روسیه به شرکای خود مبنی بر عدم حمایت از طرح‌های کی‌یف

به گفته یک مقام ارشد وزارت خارجه روسیه، مسکو به دوستان و شرکای خود هشدار می‌دهد که از «فرمول صلح» و «اجلاس صلح» کی‌یف که به‌عنوان ابتکارات اولتیماتوم می‌بیند، حمایت نکنند. به گزارش ایسنا، «الکسی پولیشچوک» مدیر اداره دوم کشورهای ذینفع وزارت خارجه روسیه به اسپوتنیک گفت: در «طرح پیروزی زلنسکی» هیچ برنامه ای وجود […]

به گفته یک مقام ارشد وزارت خارجه روسیه، مسکو به دوستان و شرکای خود هشدار می‌دهد که از «فرمول صلح» و «اجلاس صلح» کی‌یف که به‌عنوان ابتکارات اولتیماتوم می‌بیند، حمایت نکنند.

به گزارش ایسنا، «الکسی پولیشچوک» مدیر اداره دوم کشورهای ذینفع وزارت خارجه روسیه به اسپوتنیک گفت: در «طرح پیروزی زلنسکی» هیچ برنامه ای وجود ندارد، هیچ پیروزی وجود ندارد. نه صلح وجود داشت و نه فرمول، و در “جلسه صلح” آنها در سوئیس، ما به دوستان و شرکای خود هشدار می دهیم که از این طرح ها و فرمت های اولتیماتوم حمایت نکنند.

ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین در 16 اکتبر طرح موسوم به “پیروزی” را به پارلمان اوکراین ارائه کرد. این سند شامل پنج نکته و سه پیوست است.

به طور خاص، اولین نکته شامل دعوت از اوکراین به ناتو و ورود بعدی آن است. ثانیاً، حذف محدودیت‌ها در مورد حملات با سلاح‌های دوربرد در خاک روسیه. سوم، استقرار “بسته جامع بازدارندگی غیر هسته ای” روسیه در اوکراین. در همین حال، زلنسکی تاکید کرد که اجرای این طرح به شرکا بستگی دارد.

به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین اظهار داشت که یک طرح صلح واقعی برای رهبران کی‌یف این است که آنها به بیهودگی سیاستی که دنبال می‌کنند پی ببرند. او معتقد است که “طرح صلح” جدید زلنسکی ممکن است در واقع طرح آمریکایی را تکرار کند، یعنی مبارزه با روسیه تا آخرین اوکراینی. به گفته پسکوف، برای دستیابی به صلح، کیف باید هوشیار باشد و دلایلی را که منجر به درگیری شده است، بیابد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=404194

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.