افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
0

هشدار رئیس قوه قضائیه به کشورهای همسایه خلیج فارس

  • کد خبر : 404594

رئیس قوه قضائیه خطاب به برخی از ساکنان حاشیه خلیج فارس گفت: توصیه می کنیم از وسوسه های فریبنده برخی کشورهای غربی در خصوص جزایر سه گانه ایرانی بوموسی خودداری کنید. مارهای بزرگ و کوچک نخورید زیرا در این صورت زیان زیادی خواهید دید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی قوه قضاییه حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین […]

رئیس قوه قضائیه خطاب به برخی از ساکنان حاشیه خلیج فارس گفت: توصیه می کنیم از وسوسه های فریبنده برخی کشورهای غربی در خصوص جزایر سه گانه ایرانی بوموسی خودداری کنید.هشدار رئیس قوه قضائیه به کشورهای همسایه خلیج فارس مارهای بزرگ و کوچک نخورید زیرا در این صورت زیان زیادی خواهید دید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی قوه قضاییه حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنیاژی، امروز دوشنبه (9 مهرماه) در جلسه شورای عالی قوه قضاییه با اشاره به فعالیت کمپین «ایران همدل» برای کمک به مردم. فلسطین و لبنان اعلام کرد: در پی تجاوزات ظالمانه و وحشیانه رژیم وحشیانه صهیونیستی به نوار غزه و شهادت ده ها هزار نفر از مردم بی گناه در این منطقه و تخریب چشمگیر زیرساخت های شهری، منازل مسکونی و تخریب معیشت مردم غزه در سال گذشته و همچنین تخریب ساختمان های مسکونی و شهادت تعداد زیادی از مردم بی گناه جنوب لبنان و تحمیل خسارات به آنان در پاسخ به ندای مقام معظم رهبری ستاد انقلاب اسلامی برای کمک و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و لبنان، کمپین مردمی «ایران در همبستگی» به منظور جمع آوری کمک های نقدی هموطنان برای کمک به مردم مظلوم فلسطین و لبنان تشکیل شده است.

محسنی آژه ای افزود: بر این اساس پیشنهاد می کنم در جلسه امروز مسئولان ارشد قوه قضائیه برای پیوستن به چنین کمپینی مبلغی را جمع آوری کرده و سپس این موضوع را با همه مسئولان، قضات و کارمندان قوه قضائیه در میان بگذارند تا در یک حرکت جمعی، آنها نیز با پرداخت هر چه بیشتر به این کمپین خداپسندانه، خیرخواهانه و همدلانه بپیوندید.

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: همه ما مسلمانان و به طور کلی همه آزادگان جهان باید با هر آنچه در دسترس ماست (قلم، پول، فکر و…) به مردم مظلوم فلسطین کمک کنیم. آنها با مشکلات زیادی مواجه شده اند و در برخی موارد تمام خانواده و دارایی خود را از دست داده اند و اکنون حتی از غذا و دارو نیز محروم هستند.

رئیس قوه قضائیه در ادامه جلسه امروز با اشاره به ادعاهای بی اساس و واهی که هر از چند گاهی در قالب اظهارات بی اساس سیاسی بین برخی کشورهای همسایه خلیج فارس و سایر طرف ها در خصوص سه گانه مطرح می شود، گفت: جزایر بوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک (که جزء لاینفک سرزمین و تمامیت ارضی ایران اسلامی هستند) گفت: جزایر سه گانه متعلق به ایران اسلامی هستند، هستند و خواهند بود و اگر کشورهای همسایه خلیج فارس و جاهای دیگر فریب وسوسه های شیطانی غرب را خورده و با رویکرد اتخاذ شده ادامه می دهند. آنها کسانی هستند که بیشترین آسیب را متحمل می شوند.

لزوم حفظ کامل امنیت روانی جامعه و معیشت مردم در شرایط کنونی.

قاضی در ادامه جلسه امروز با اشاره به لزوم صیانت کامل از امنیت روانی جامعه و معیشت مردم در شرایط کنونی تصریح کرد: در این ایام که دشمن دندان نشان می دهد و زبان به تهدیدات باز می کند. (که به حول و قوه الهی دندان و زبانش را بریده اند و خواهند قطع کرد) دادستان ها و سایر مقامات ذیصلاح قضایی باید اقدامات قانونی و مقتضی را برای مقابله با مخلان امنیت روانی جامعه و طراحان عملیات روانی به نفع مردم انجام دهند. دشمن

رئیس قوه قضائیه افزود: همچنین باید با افرادی که به دنبال سوء استفاده از شرایط موجود و ایجاد اختلال در بازار و افزایش مشکلات معیشتی مردم هستند، برخورد قانونی و مقتضی صورت گیرد. در این راستا ادارات و مسئولان قضایی ذیربط اعم از دادستان و مسئولان معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه باید حداکثر همکاری را با دولت، وزارتخانه ها و تعزیرات مربوطه داشته باشند و توضیحات، راهنمایی، تذکر و در صورت لزوم ارائه دهند. برخوردهای مناسب و قانونی با متخلفان و مجرمان تا امنیت روانی جامعه و معیشت مردم به بهترین نحو حفظ شود.

محسنی آژه ای با اشاره به اهمیت حمایت از فعالان اقتصادی سالم و فعالان بخش خصوصی گفت: در شرایط کنونی رئیس جمهور بر حمایت از فعالان سالم اقتصادی و فعالان بخش خصوصی تاکید دارد و از آنها می خواهد تمام تلاش خود را برای خنثی سازی تحریم ها و خنثی کردن تحریم ها انجام دهند. آنها را رعایت کنید. شعار سال بزرگداشت «جهش تولید با مشارکت مردم» بر زمین بیاید.

رئیس قوه قضائیه اضافه کرد: در این راستا قوه قضائیه مجددا تاکید می کند که از فعالان سالم اقتصادی و فعالان بخش خصوصی حمایت کامل می کند و با کسانی که آچار این فعالان را می بندند قاطعانه و قانونمند برخورد خواهد کرد.

محسنی آژه ای افزود: بدون شک دشمن به تاکتیک تحریم پایبند است. بنابراین لازم است با تمام توان از فعالان و فعالان بخش خصوصی و اقتصادی و حوزه دانش بنیان حمایت کنیم.

رئیس قوه قضائیه همچنین از دولتمردانی که با کار مستمر و منسجم در چند وقت اخیر بویژه در دو هفته اخیر لایحه بودجه 1404 را تهیه و نهایی کرده و برای تقدیم به مجلس آماده کرده اند، تشکر کرد. و تاکید کرد که امیدواریم با این اقدام دولت در نهایت پیام خوبی در داخل و خارج داشته باشد.

لزوم اجرای کامل و کامل قانون «الزام به ثبت رسمی معاملات ملکی»

در ادامه جلسه امروز رئیس قوه قضائیه با اشاره به قانون «الزام ثبت رسمی معاملات ملکی» گفت: به هیچ وجه نباید از اجرای کامل قانون «که مستلزم ثبت رسمی است» غفلت شود. از معاملات املاک و مستغلات.”

محسنی آژه ای اظهار داشت: ما به شدت ایستاده ایم. بر این اساس معاون اول قوه قضاییه و کارگروه منصوب باید با قدرت و توان به امور نظارتی بر اجرای قانون مذکور ادامه دهند و در این راستا نسبت به تکمیل سامانه های مربوطه اهتمام و توجه ویژه داشته باشند. . و جمع آوری و ابلاغ مقررات مربوط.

رئیس قوه قضائیه افزود: به نظر می رسد اطلاعات کافی در مورد قانون مذکور نشده است. بنابراین باید از توانمندی تمامی رسانه های مجازی و مکتوب و به ویژه رسانه ملی برای اطلاع رسانی به مردم نسبت به زوایای مختلف قانون «الزام به ثبت رسمی معاملات ملکی» استفاده شود.

رئیس قوه قضائیه همچنین با اشاره به انتصابات اخیر در دستگاه قضایی گفت: مدیران و کارکنان دستگاه قضایی وظیفه مدار هستند و در قوه قضائیه انتصابات و جابجایی ها با دو هدف اصلی انجام می شود: «استفاده از مدیریت بهینه. منابع، توانمندی ها و نیروها» و همچنین «تسریع و تسهیل در ارائه خدمات به مردم از طریق ابتکار عملی مدیران جدید».

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین محسنی آژه ای در ادامه سخنان امروز خود ضمن تبریک و تسلیت مجدد شهادت مجاهد بزرگ و دختر شهید یحیی سنور، اظهار داشت: صهیونیست های ظالم و حامیان آنها مانند آمریکا این تصور غلط را دارند که با وحشت و شهادت سران و فرماندهان محور مقاومت این جبهه می تواند ریشه دوانده باشد، اما حداقل تاریخ را مرور کنند و بدانند که شهادت رهبران و فرماندهان محور مقاومت نه تنها جلوی این جبهه را خواهند گرفت، بلکه بر قدرت و استحکام آن می افزایند.

رئیس قوه قضائیه گفت: زمانی که صهیونیست ها دو دهه پیش «شیخ احمد یاسین» را ترور کردند، آیا حماس ناپدید شد؟ خیر؛ بلکه قدرت این نیروی مقاوم و مجاهد افزایش یافت. بنابراین با شهادت یحیی سنور، معمار عملیات بی نظیر طوفان الاقصی، حماس قدرتمندتر می شود.

بر اساس این گزارش، قضات و کارمندان دادگستری می توانند با استفاده از کد دستوری *#14 و یا واریز سهم خود به شماره کارت 0007 0000 9982 6037 یا به شماره شبای IR320210000001000160000526 و یا پرداخت مستقیم به آدرس: https://irane-del. خامنه ای برو تو این کمپین ملی شرکت کن

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=404594

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.