افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

هشدار در مورد پیامک های جعلی برای دریافت سود سهام

  • کد خبر : 217900
هشدار در مورد پیامک های جعلی برای دریافت سود سهام

مهدی حاجیوند، دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در امور اقدامات عدالتخواهانه وی گفت: سود امسال مانند سال گذشته است. اقدامات عدالتخواهانه در دو مرحله پرداخت می شود که مرحله اول آن در پایان آذرماه گذشته به پایان رسید و مرحله دوم واریز سود این سهام طبق اعلام وزیر اقتصاد در […]

مهدی حاجیوند، دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در امور اقدامات عدالتخواهانه وی گفت: سود امسال مانند سال گذشته است. اقدامات عدالتخواهانه در دو مرحله پرداخت می شود که مرحله اول آن در پایان آذرماه گذشته به پایان رسید و مرحله دوم واریز سود این سهام طبق اعلام وزیر اقتصاد در روزهای پایانی سال جاری تعیین شده است. .

وی گفت که مانند دوره های سود گذشته اقدامات عدالتخواهانه به شماره ثبت هر سهامدار در سامانه سجام واریز می شود، تاکید کرد: برای دریافت سود سهام نیازی به مراجعه به سامانه یا سایت خاصی نیست.

به گفته حاجیوند، در صورتی که فردی سهامدار است و سود سهام عدالت به حساب وی واریز نشده است باید به سامانه سجام به آدرس www.Sejam.ir یا سامانه عدالت به آدرس http://sahamedalat مراجعه کند. ir و پس از اطلاع از دلایل عدم پرداخت تسهیلات نسبت به اصلاح و رفع مشکل اقدام نماید.

دستیار و مشاور ویژه رئیس سازمان بورس در امور سهام افزود: برای واریز سود سهام هیچ پیامک، شماره تماس و لینکی برای افراد ارسال نمی شود. علاوه بر این، هیچ یک از خدمات مربوط به سهام نیاز به پرداخت ندارد و کلیه خدمات از جمله پرداخت سود سهام کاملا رایگان است.

وی به سهامداران هشدار داد که مراقب پیامک های جعلی باشند و مجددا تاکید کرد: نه تنها در مورد سود سهام عدالت، بلکه در مورد هر یک از خدمات سهام عدالت، هیچ پیامک و لینکی برای مردم ارسال نمی شود و ارتباط برقرار نمی شود. با سهامداران عدالت انجام شد. بنابراین هرگونه لینک، پیامک، تماس و … که بر روی سهام دریافت می شود دروغ و آلوده خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=217900

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.