افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
3

هشدار خطر در شمال سرزمین های اشغالی/ نقض آتش بس در نوار غزه – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 140665
هشدار خطر در شمال سرزمین های اشغالی/ نقض آتش بس در نوار غزه – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: وزارت امور خارجه قطر اعلام کرد که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و رژیم صهیونیستی برای هفتمین روز تمدید آتش بس موقت با همان شرایط قبلی به منظور آزادی تعدادی دیگر از اسرا و اسرای فلسطینی به توافق رسیدند. اسرای اسرائیلی و کمک های بیشتر. وارد نوار غزه شوید. نشست […]

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: وزارت امور خارجه قطر اعلام کرد که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و رژیم صهیونیستی برای هفتمین روز تمدید آتش بس موقت با همان شرایط قبلی به منظور آزادی تعدادی دیگر از اسرا و اسرای فلسطینی به توافق رسیدند. اسرای اسرائیلی و کمک های بیشتر. وارد نوار غزه شوید.

نشست های فشرده وزیر خارجه آمریکا در سرزمین های اشغالی

“آنتونیو چشمک زدنوزیر خارجه آمریکا پس از دیدار با اسحاق. هرتزوگرئیس رژیم صهیونیستی همچنین با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم دیدار و درباره سیر تحولات تهاجم به غزه با وی مشورت کرد.

در ضمن الی کوهنوزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در دیدار با چشمک زدن وی به شما اطلاع داده است که مقامات اسرائیلی برای ادامه جنگ در غزه تا نابودی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) و بازگشت تمامی اسرای اسرائیلی آماده هستند.

سفر وزیر امور خارجه آمریکا به همیشه آویو که صبح امروز پنجشنبه انجام شد، ششمین سفر به سرزمین های اشغالی از آغاز نبرد الاقصی در 16 مهر تا کنون است.

آژیر خطر در شمال فلسطین اشغالی/ پرواز جنگنده ها بر فراز غزه

منابع عبری زبان که زنگ خطر را در شهرک صهیونیستی به صدا در می آورددو» در شمال فلسطین اشغالی با احتمال حمله مواجه است وزوز به این شهر خبر دادند.

ارتش اسرائیل اعلام کرد که هدفی را در فلسطین اشغالی رهگیری و سرنگون کرده است، اما ماهیت این هدف مشخص نشده است. برخی رسانه های رژیم صهیونیستی نیز از احتمال حمله نگران هستند. وزوز به منطقهالجلیل اعلام «علا» در شمال فلسطین اشغالی.

خبرگزاری رویترز همچنین به نیروهای موقت سازمان ملل در لبنان اشاره کرد.Unifil) گزارش داد که ارتش اشغالگر اسرائیل به تیراندازی از جنوب لبنان پاسخ داد.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان نیز از شنیده شدن صدای انفجار توسط پدافند هوایی رژیم صهیونیستی علیه هدفی در حریم هوایی شمالی فلسطین اشغالی خبر داد.

این خبر در حالی منتشر می شود که منابع محلی اعلام کردند با وجود تمدید یک روزه آتش بس، جنگنده های رژیم صهیونیستی بر فراز مناطق مختلف نوار غزه پرواز کردند.

نقض آتش بس در نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی

با وجود تمدید یک روزه آتش بس در نوار غزه، رژیم صهیونیستی بار دیگر این آتش بس را نقض کرد.

منابع فلسطینی از ناوهای جنگی ارتش صهیونیستی ساحل خبر دادند خانیونی ها آنها نوار غزه را در جنوب بمباران کردند. تانک های رژیم صهیونیستی همچنین منطقه النصر در شهر غزه را مورد حمله قرار دادند.

رسانه رسمی رژیم صهیونیستی به نقل از یک منبع سیاسی اسرائیلی اعلام کرد که این رژیم به پایان توافق آتش بس در غزه نزدیک می شود.

این تحولات در حالی صورت می گیرد که وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد یک فلسطینی 21 ساله به نامفادی معید بادران» در شهرستان بتونی وی در رام الله توسط نیروهای اشغالگر به شهادت رسید.

با شهادت این جوان فلسطینی تعداد شهدای کرانه باختری از ابتدای سال جاری تاکنون به 457 نفر و از آغاز نبرد الاقصی به 249 نفر رسیده است.

اعلام هویت عوامل مقاومت در بیت المقدس/ مرگ خاخام صهیونیست

منابع عبری اعلام کردند که مجریان عملیات مقاومت در قدس اشغالی دو برادر آزاده فلسطینی به نام های «مراد و ابراهیم» هستند. نمر«آنها به جنبش حماس وابسته بودند.

شهید «مراد» نمر38 ساله که به همراه برادرش شهید ابراهیم نمراین جوان 30 ساله که عملیات مقاومت را در قدس اشغالی انجام داد، یک فلسطینی آزاده بود که 10 سال از عمر خود را صرف اجرای این برنامه کرد. کوچک انجام عملیات ضد صهیونیستی در چارچوب یگان های وابسته به گردان ها. قسام صرف کرد

هشدار خطر در شمال سرزمین های اشغالی/ نقض آتش بس در نوار غزه

بر اساس این گزارش، سربازان رژیم صهیونیستی هنگام حمله به منطقه «اگریا». وای» در منطقه قدس اشغالی به منازل عاملان عملیات مقاومت در منطقه قدس اشغالی حمله کردند و چند تن از بستگان آنها را ربودند.

سرنشینان نیز از «نیش زدنآنها ورودی قدس اشغالی را مسدود کردند.

همچنین رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یک خاخام صهیونیست به نامالیملک وزرمنمدیر دادگاه خاخام در شهر اشغالی کیست؟ اشدود در عملیات مقاومت قدس اشغالی جان باخت. در این عملیات دو صهیونیست دیگر به شهادت رسیدند و تعدادی نیز به شدت مجروح شدند.

هشدار خطر در شمال سرزمین های اشغالی/ نقض آتش بس در نوار غزه

فرزند پسر گویرحماس را متهم به مشارکت در عملیات مقاومت در قدس اشغالی کرد

«itmar فرزند پسر گویروزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در محل عملیات مقاومت در قدس اشغالی حضور یافت که منجر به شهادت سه صهیونیست و مجروح شدن چند تن شد.

فرزند پسر گویر در حین صحبت در محل عملیات در حین درخواست استعمارگران صهیونیست حامل سلاح برای حفاظت گفت: عملیات قدس نشان داد که سیاست توزیع سلاح چقدر مهم است.

وی در ادامه جنبش حماس را به دست داشتن در عملیات قدس اشغالی متهم کرد و تصریح کرد: حماس در برخورد با ما دو موضع متفاوت اتخاذ کرده است و نباید به آنها اجازه چنین کاری را بدهیم.

آتش بس در نوار غزه برای هفتمین روز تمدید شد

وزارت امور خارجه قطر از تمدید آتش بس در نوار غزه برای یک روز دیگر خبر داد.

ماجد انصاری سخنگوی وزارت امور خارجه قطر از توافق طرفین فلسطینی و اسرائیلی برای تمدید آتش بس برای یک روز دیگر خبر داد.

انصاری وی افزود: تلاش ها برای دستیابی به آتش بس پایدار در نوار غزه همچنان ادامه دارد.

به گزارش الجزیره، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز با تمدید آتش بس برای هفتمین روز موافقت کرد.

دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی نیز در بیانیه ای اعلام کرد: در آخرین لحظه لیست زنان و کودکانی که امروز پنجشنبه از نوار غزه آزاد می شوند به دست ما رسید، بنابراین آتش بس تا یک روز دیگر ادامه خواهد داشت.

سخنگوی رژیم صهیونیستی تاکید کرد: در پاسخ به تلاش های واسطه ها برای آزادی گروگان‌ها در نوار غزه، آتش‌بس موقت بشردوستانه برای یک روز دیگر در شرایطی ضروری است. زودتر توافق شده، ادامه خواهد داشت.

این خبر به عنوان گردان های عزالدین می آید قسام شاخه نظامی جنبش حماس در بیانیه‌ای از تمامی نیروهای خود در نوار غزه خواست در صورت عدم تمدید آتش‌بس موقت و افزایش سطح، برای ادامه جنگ در نوار غزه آماده باشند. آماده سازی آنها تا زمان اعلام رسمی تمدید آتش بس بر جای خواهند ماند.

تمدید آتش بس در غزه برای هفتمین روز/ کشته شدن دو صهیونیست در قدس

عملیات مقاومت در قدس اشغالی و کشته شدن دو صهیونیست

منابع عبری از تیراندازی در ورودی شهر قدس اشغالی و کشته شدن دو صهیونیست در این عملیات خبر دادند.

به گفته این منابع، در این عملیات در شهرک صهیونیستیراموتاین حادثه در قدس اشغالی رخ داد، هفت صهیونیست مجروح شدند و حال یکی از آنها وخیم است.

سازمان اضطراری رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که در جریان تیراندازی در این شهرک راموتهفت صهیونیست مجروح شدند که حال سه نفر از آنها وخیم است.

این خبر در حالی منتشر می شود که شبکه 12 رژیم صهیونیستی تعداد مجروحان را 8 نفر اعلام کرد و از وخیم بودن حال پنج نفر از آنها خبر داد.

منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که مجریان این عملیات دو نفر بودند که بر اثر اصابت گلوله نظامیان اشغالگر جان باختند. آنها با یک خودروی شخصی به سمت ایستگاه اتوبوس در قدس اشغالی رفتند و شروع به تیراندازی به سمت مردم آنجا کردند.

برخی منابع از جمله روزنامه ها. یدیوت آهارونوت وی تعداد ماموران این عملیات را سه نفر اعلام کرد و گفت: هر سه نفر در دروازه شمال غربی بیت المقدس اشغالی به شهادت رسیدند.

اورژانس رژیم صهیونیستی (ستاره سرخ داوود) از کشته شدن یک نفر و زخمی شدن 10 نفر در عملیات تیراندازی در قدس اشغالی خبر داد که حال پنج نفر از آنها وخیم است.

رسانه های صهیونیستی ضمن تشدید و خشن بودن عملیات مقاومت در قدس اشغالی اعلام کردند که این چهارمین عملیات در بیت المقدس از آغاز جنگ غزه تا کنون و مقاومت دقیقاً در همین مکان است. .

این رسانه ها تشخیص دادند که شرایط عملیات قدس و سلاح های به کار رفته در آن نشان می دهد که این عملیات از قبل برنامه ریزی شده بود.

به گزارش این رسانه ها، بررسی های اولیه نشان می دهد که دو خودرو تعقیب و گریز و تیراندازی در قدس اشغالی صورت گرفته است که عاملان این دو عملیات اهل منطقه «سور» هستند. وای«قدس اشغالی را به محل عملیات برده بودند.

رسانه‌های مذکور گزارش دادند که با وجود تمدید آتش‌بس در نوار غزه، اوضاع در قدس اشغالی آرام نیست و صهیونیست‌ها می‌دانند که عملیات مشابهی در هر نقطه از قدس اشغالی در هر زمانی ممکن است رخ دهد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=140665

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.