افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

هشدار خاتمی به امارات و اسرائیل

  • کد خبر : 409167
هشدار خاتمی به امارات و اسرائیل

آفتاب نیوز: سید احمد خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته تهران – 13 آبان 1403 – که در دانشگاه تهران برگزار شد، با تاکید بر اینکه باید در مقابل توطئه ها هوشیار باشیم، گفت: عالم کفر مخالف هویت دینی است و دارد. همیشه به دنبال توطئه هایی برای ناامید کردن مسلمانان بود. آنها […]

آفتاب نیوز:

سید احمد خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته تهران – 13 آبان 1403 – که در دانشگاه تهران برگزار شد، با تاکید بر اینکه باید در مقابل توطئه ها هوشیار باشیم، گفت: عالم کفر مخالف هویت دینی است و دارد. همیشه به دنبال توطئه هایی برای ناامید کردن مسلمانان بود. آنها همیشه در این 45 سال انقلاب اسلامی توطئه کردند، اما خوشبختانه شکست خوردند.

وی با اشاره به توصیه های قرآن کریم برای مقابله با توطئه های دشمن، افزود: مراقبت مستمر، مراقبت نظامی، الحمدلله این رصد در کشور ما وجود دارد، نیروهای مسلح سلاح هوشیار ملت ایران هستند و اعلام کرده اند که اگر اسرائیل شکست می خورد اما در عملیات True Promise 3 درهم شکسته می شوند.

خطیب نماز جمعه تهران از دیگر الزامات، آمادگی فرهنگی، اقتصادی و روانی برای مقابله با توطئه های دشمن را برشمرد و تصریح کرد: شما ملتی آماده هستید و با دنیای کفر روبرو خواهید شد و به فضل الهی خواهید بود. پیروز باشید

خاتمی به سالروز ظهور امام علیه قانون کاپیتولاسیون شاهنشاهی اشاره کرد و یادآور شد: امام فرمودند: «ملت ایران را از سگ‌های آمریکایی پست‌تر می‌دانستند، ای ارتش ایران، ای علما و ای مراجع اسلام، من اعلام خطر می‌کنم». . قدر آن فریاد و خروش را می دانیم و به خروش قهرمانانه امام خمینی (ره) ادامه می دهیم.

شهید صفی الدین می تواند جای سید حسن نصرالله را بگیرد

وی گفت: هفته گذشته شاهد شهادت دو قهرمان بودیم. شهید یحیی سنور که پنج سال در رژیم صهیونیستی شکنجه شد و سرانجام به شهادت رسید، این بزرگوار را تبریک و البته به بازماندگان تسلیت می گوید. دومین قهرمانی که این روزها شهادتش را باید تسلیت گفت، شهید سید صفی الدین است که از چهره های شاخص حزب الله و یار همیشگی سید حسن نصرالله بود، فردی که به معنای واقعی می توانست جای سید حسن نصرالله را بگیرد.

وی درباره ادعاهای مطرح شده بر سر جزایر سه گانه ایرانی نیز افزود: از سال 1350 که شاه بحرین را تحویل گرفت، تاریخچه جزایر سه گانه مطرح شده است و سالی نیست که سه جزیره بوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک اما این بار فرق می کند چون سه کشور اروپایی به آن ها پیوسته اند.

جزایر سه گانه متعلق به ایران بوده، هستند و خواهند بود

خطیب نماز جمعه تهران علت حمایت اروپا از رژیم صهیونیستی را بررسی کرد و افزود: امروز ایران مقتدر مرکز حمایت از جبهه مقاومت است و موضوع جزایر سه گانه با انگیزه حمایت های این رژیم است. .

خاتمی تاکید کرد: جزایر سه گانه ملک ایران است، هست و خواهد بود.

وی افزود: امروز قدرتمندترین دولت منطقه ایران اسلامی است. دشمن جرات ندارد به سمت ایران چپ نگاه کند، چه رسد به اینکه خاک ایران را اشغال کند.

خطیب نماز جمعه تهران با تاکید بر اینکه فقه شیعه حفظ نظام و مرزهای اسلام را واجب می داند، تاکید کرد: دشمن دید که ملت ایران چگونه به صدام حسین سیلی زدند، اگر صدام ها بخواهند اشتباه کنند قوی تری می دهند. سیلی به ملت ایران و به فضل الهی حتی بخشی از خاک ایران اسلامی از دست نخواهد رفت.

پیروزی متعلق به جبهه مقاومت است

خاتمی گفت: خداوند ملت هایی را که ظلم کردند نابود می کند و مطمئن باشید رژیم جلاد صهیونیستی نیز نابود خواهد شد و روزی پیروزی جبهه مقاومت را جشن خواهیم گرفت.

وی افزود: حضرت آقا فرمودند در تشکیل جبهه مقاومت در برابر جبهه شیطان، پیروزی از آن مقاومت است. سند برجسته انقلاب برای بیان این موضوع قرآن کریم است که می فرماید: «فن حزب الله فاتح».

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به دلایل حمله به سران جبهه مقاومت تاکید کرد: جنایتکاران صهیونیست می خواهند سازمان های مقاومت را از بین ببرند اما نمی دانند که اساس این تشکل ها بر تقوا است و نمی توان آنها را از بین برد. . شکسته

خاتمی خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت نه تنها در جنگ با رژیم صهیونیستی غوطه ور است، بلکه در درگیری با آمریکا، فرانسه، آلمان و انگلیس و در یک کلام دنیای استکبار است. امروز جبهه مقاومت در حال مبارزه با دنیای استکبار است و ما به سربازان جبهه مقاومت می گوییم که به وعده الهی که می فرماید: «ولا تهنوا و تهذنوا، عندتم المقیل کنتم المسمینین» مطمئن باشید.

وی با اشاره به لزوم رسیدگی به جنگ روانی دشمن، تاکید کرد: شایعاتی که درباره سردار قاآنی به وجود آمد را دیدید، پس باید با جنگ روانی دشمن مقابله کنید، شایعه پراکنی نکنید و تا زمانی که مطمئن نشدید، آن را بازنشر نکنید. اخبار

آنها برای تلاش های صدراعظم در حمایت از جبهه مقاومت ارزش قائل هستند

خطیب جمعه این هفته در تهران تاکید کرد: ما دو سند عالی در مورد موضوع جبهه مقاومت داریم. اولاً امام خمینی (ره) فرمودند «اسرائیل باید از صحنه زمان محو شود». و ثانیاً بیانات امام مسلمین رهبر معظم انقلاب است که فرمودند راه حل مشکل فلسطین این است که هر فلسطینی رای داشته باشد و حاکمان خود را انتخاب کند.

آیت الله خاتمی به کمپین همدلی ایران اشاره کرد و افزود: بحمدالله مردم ایران به این کمپین افتخار کردند، به ویژه بانوانی که برای دریافت هدایای مردمی برای مستضعفان غزه صف کشیدند و این افتخاری دیگر در لیست افتخارات است. ملت بزرگ ایران.”

وی در پایان از مواضع رئیس جمهور مسعود المدیکیان در حمایت از مقاومت اسلامی در شانزدهمین اجلاس بریکس قدردانی کرد و گفت: آقای عباس عراقچی وزیر امور خارجه پرتلاش کشورمان همواره در جهت حمایت از جبهه تلاش می کند. از استقامت مثل شهید امیر عبداللهیان. این یعنی اتحاد و خط مشترک تا الحمدلله در سراسر ملت ایران دیده شود و خلاصه مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نیست.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409167

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.