افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
1

هشدار جدی پیشکسوت پرسپولیس به یحیی و شاگردانش

  • کد خبر : 167914
هشدار جدی پیشکسوت پرسپولیس به یحیی و شاگردانش

آفتاب نیوز: مرتضی کرمانی مقدم پیشکسوت پرسپولیس درباره دیدار این تیم مقابل مس رفسنجان گفت: وقتی نتایج این تیم را در هفته های اخیر می بینیم به نظر می رسد با تیمی ضعیف و فوق العاده شکننده روبرو شویم اما یحیی و شاگردانش. به هیچ وجه نباید فریب این وضعیت را خورد. وی افزود: ساکت […]

آفتاب نیوز:

مرتضی کرمانی مقدم پیشکسوت پرسپولیس درباره دیدار این تیم مقابل مس رفسنجان گفت: وقتی نتایج این تیم را در هفته های اخیر می بینیم به نظر می رسد با تیمی ضعیف و فوق العاده شکننده روبرو شویم اما یحیی و شاگردانش. به هیچ وجه نباید فریب این وضعیت را خورد.

وی افزود: ساکت الهامی (مربی تیم مس) در سال های اخیر نشان داده است که می تواند تیمش را به شکلی متفاوت مقابل تیم های بزرگی مانند سپاهان، پرسپولیس یا استقلال به میدان بفرستد. این مربی اینقدر توانایی دارد و به همین دلیل باید هشدار داد که مقابل مس رفسنجان چشم بسته به میدان نرویم. استقلالی ها با گل به خودی مدافع مس این تیم را شکست دادند وگرنه دو امتیاز را از دست می دادند.

مهاجم سابق پرسپولیس ادامه داد: خوشبختانه با توجه به نتایجی که پرسپولیس در این فصل در لیگ کسب کرده است، می بینیم که با وجود مشکلات فراوانی که این تیم داشته، با وجود محرومیت و مصدومیت، فعلا می توانند کنار هم بایستند. با سایر رقبای خود به عنوان قهرمانی در بالای جدول دست یافتند. آنهایی که می گویند پرسپولیس نتیجه بدی گرفت مطمئنا انتظار خیلی بیشتر از این ها دارند وگرنه مشخص است که پرسپولیس تا اینجای کار در مسابقاتی با سختی رقابت های لیگ برتر این فصل بد عمل نکرده است.

کرمانی مقدم خاطرنشان کرد: نگاهی به تعداد امتیازات تیم های بالای جدول نشان می دهد که سپاهان با این همه پول و استقلال با همه حمایت های فدراسیون تفاوت چندانی با پرسپولیس ندارد و اگر مس را شکست دادیم با استقلال امتیاز می گیریم. ما فقط سه نفر از بهترین اعضای تیم خود را از دست دادیم. یاسین سلمانی، مرتضی پورعلیگنجی و وحید امیری هفته هاست که در این تیم حضور ندارند و هر کدام نقش تعیین کننده ای در این تیم داشتند. اگر این مسائل را در نظر بگیریم می بینیم که پرسپولیس با وجود حضور در دو جام با این همه مصدومیت و این نتایج بهترین تیم نیم فصل اول بود.

وی خاطرنشان کرد: خوشحالم که شهاب زاهدی و نبیل بهویی در این هفته ها کم کم شروع به گلزنی کرده اند و شرایط بهتری دارند. مطمئنم این دو بازیکن شرایط روحی خوبی نداشتند اما الان شرایط بهتری دارند و می توانند به پرسپولیس کمک کنند. بدون شک یحیی گل محمدی باید بازی های بیشتری از این ها انجام دهد و او را در شرایط رقابتی قرار دهد تا بیشتر خودش را نشان دهد.

کرمان مقدم در پایان گفت: مطمئنم در بازی برگشت با به خدمت گرفتن مهره هایی در پست های دفاع، هافبک و حمله می توانیم نتایج بهتری بگیریم و باز هم در پایان فصل شاهد جام قهرمانی خواهیم بود. سرپرست کاپیتان تیم پرسپولیس». امیدوارم آقای درویش و یحیی گل محمدی هم همین نظر را داشته باشند تا در پایان فصل دل هواداران شاد شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=167914

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.