افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

هشدار جدی مجلس به وزارت آموزش و پرورش درباره استخدام معلمان بازنشسته

  • کد خبر : 374957
هشدار جدی مجلس به وزارت آموزش و پرورش درباره استخدام معلمان بازنشسته

به گزارش رکنا، نایب رئیس مجلس در پاسخ به نماینده علی آباد گفت: وزارتخانه را برجسته می کنیم. آموزش و پرورش یا زور نزنید، اگر استفاده کردید شخصیت او را در نظر بگیرید. تخصیص معلم در طرح های مختلف یک بار برای همیشه حل می شود، امیدواریم کمبود معلم از طریق دانشگاه فرهنگیان جبران شود. […]

به گزارش رکنا، نایب رئیس مجلس در پاسخ به نماینده علی آباد گفت: وزارتخانه را برجسته می کنیم. آموزش و پرورش یا زور نزنید، اگر استفاده کردید شخصیت او را در نظر بگیرید.

تخصیص معلم در طرح های مختلف یک بار برای همیشه حل می شود، امیدواریم کمبود معلم از طریق دانشگاه فرهنگیان جبران شود.

رحمت الله نوروزی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید، گفت: حادثه دلخراش را به همه ملت ایران تسلیت می گوییم. طبس که باعث از دست دادن تعداد زیادی از کارگران ما شد، باید در سال گذشته قانون ایمنی این گروه تدوین شود.

نماینده مردم علی آباد در شورای اسلامی ادامه داد: انتظار می رفت مسئولان وزارتخانه های مختلف در این جلسه گزارشی از حادثه طبس ارائه کنند، بسیاری از کارگرانی که برای آبادانی این کشور تلاش می کردند جان خود را از دست داده اند. از بازماندگان این حادثه حمایت کنید.

این نماینده مردم در شورای اسلامی با اشاره به حادثه دلخراش غزه و لبنان گفت: جمهوری اسلامی ایران تاثیر خود را بر منطقه و جهان گذاشته است.

نوروزی با اشاره به کمبود معلم در نظام آموزشی کشور گفت: امروز برنامه های بسیاری از معلمان از خرید خدمات گرفته تا جابجایی با توجه به کمبود معلمی که داریم باید در آموزش و پرورش کشور دیده شود. مطالبات و یکسان سازی حقوق بازنشستگان نیز باید مورد توجه قرار گیرد. جناب آقای حاجی بابایی رئیس کمیته بودجه بوده اید. انتظار می رود دولت موارد مطرح شده را در نظر گرفته و پیگیری کند.

نایب رئیس مجلس در پاسخ به نماینده علی آباد گفت: وزیر آموزش و پرورش در چند روز گذشته در کمیسیون آموزش حضور یافت و تمامی موارد ذکر شده در خصوص کمبود معلم مطرح شد. شخصیت تخصیص معلم در طرح های مختلف یک بار برای همیشه حل می شود، امیدواریم کمبود معلم از طریق دانشگاه فرهنگیان جبران شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=374957

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.