افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
2

هشدار بورل به اسرائیل در مورد عملیات نظامی احتمالی اسرائیل در رفح – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 200217
هشدار بورل به اسرائیل در مورد عملیات نظامی احتمالی اسرائیل در رفح – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا صبح یکشنبه نگرانی چند کشور اروپایی از حمله ارتش رژیم صهیونیستی به این شهر را ابراز کرد. رافا و محور صلاح الدین گزارش داد. جوزف لکه. خال با بیان اینکه صهیونیست ها به رافا او می‌نویسد: «تنها راه برای توقف خونریزی، از سرگیری مذاکرات برای آزادی […]

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا صبح یکشنبه نگرانی چند کشور اروپایی از حمله ارتش رژیم صهیونیستی به این شهر را ابراز کرد. رافا و محور صلاح الدین گزارش داد.

جوزف لکه. خال با بیان اینکه صهیونیست ها به رافا او می‌نویسد: «تنها راه برای توقف خونریزی، از سرگیری مذاکرات برای آزادی گروگان‌ها و توقف درگیری‌ها است».

“جوزف لکه. خال» مدیر سیاست خارجی اتحادیه اروپا زودتر وی بحران انسانی غزه را یک فاجعه انسان ساز توصیف کرد.

وی ادامه داد: پس از توقف کمک های مالی برخی کشورها، هیچ جایگزینی برای آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) وجود ندارد.

نتانیاهو اخیرا اعلام کرد که عملیات زمینی در رافا طی دو هفته آینده آغاز خواهد شد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه اغراق های گذشته، خواستار انهدام گردان های نظامی جنبش حماس شد. رافا قبل از ماه رمضان است.

همزمان شبکه 12 رژیم صهیونیستی نیز از اختلاف نتانیاهو و هرزی خبر داد. هالیوی» رئیس ستاد کل ارتش این رژیم در مورد عملیات احتمالی در رافا مطلع.

از سوی دیگر خبرگزاری فلسطینی «سما» به نقل از این شبکه خبر داد از رژیم صهیونیستی در این بار گزارش داد که ایالات متحده معتقد است که هر گونه عملیات نظامی اسرائيل که در رافا در ماه رمضان باعث تنش گسترده در سراسر منطقه خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=200217

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.