افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

هشدار به خریداران سکه/ این قطعه 6.5 میلیون تومان گرانتر از قیمت واقعی است

  • کد خبر : 232776
هشدار به خریداران سکه/ این قطعه 6.5 میلیون تومان گرانتر از قیمت واقعی است

به گزارش خبرآنلاین، محمد کشتی آرای درباره توسعه بازار طلا در هفته گذشته گفت: در اوایل هفته جاری (شنبه و یکشنبه) شاهد روند افزایشی قیمت جهانی طلا و از سوی دیگر قیمت طلا بود. ارز به طور ناگهانی افزایش یافت تسنیم در مطلبی مطبوعاتی نوشت: وی افزود: هفته گذشته قیمت ارز برای اولین بار به […]

به گزارش خبرآنلاین، محمد کشتی آرای درباره توسعه بازار طلا در هفته گذشته گفت: در اوایل هفته جاری (شنبه و یکشنبه) شاهد روند افزایشی قیمت جهانی طلا و از سوی دیگر قیمت طلا بود. ارز به طور ناگهانی افزایش یافت

تسنیم در مطلبی مطبوعاتی نوشت: وی افزود: هفته گذشته قیمت ارز برای اولین بار به 37 میلیون و 500 هزار تومان رسید، اما از روز دوشنبه با روند نزولی همراه شد، زیرا روند صعودی قیمت ارز ال. و قیمت جهانی طلا متوقف شده و تا حدودی قیمت ها تعدیل شده است.

کاهش 8 دلاری قیمت جهانی طلا

این کارشناس بازار طلا گفت: در پایان هفته یعنی از روز سه شنبه با توجه به افزایش تقاضای ایام عید و نوروز شاهد افزایش تقاضا در مبادلات سکه نیم و ربع و گرمی بودیم. ارزها که باعث افزایش حباب قیمتی این ارزها شد.

کشتی آرای بیان کرد: قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی دیروز به 2169 دلار رسید که نسبت به هفته اول 8 دلار کاهش را نشان می دهد.

کاهش 600 هزار تومانی قیمت سکه طرح قدیم

وی گفت: قیمت ارز طرح قدیم با 200 هزار تومان کاهش در آخرین معاملات هفته (روز گذشته) به 35 میلیون تومان رسید، قیمت سکه طرح جدید با 600 هزار تومان کاهش به 36 میلیون و 900 هزار تومان رسید. تومان.

خشتی آرای افزود: قیمت نیم سکه با افزایش شدید (1.3 میلیون تومان) به 22 میلیون و 200 هزار تومان، ربع سکه با 150 هزار تومان افزایش هفتگی به 13 میلیون و 750 هزار تومان رسید و سکه یک گرمی تغییر زیادی نکرد. 6 میلیون و 800 هزار تومان رسید.

کارشناس بازار طلا گفت: قیمت هر مثقال طلای ذوب شده به طور میانگین 315 هزار تومان، در آخرین معاملات روز پنجشنبه 13 میلیون و 450 هزار تومان کاهش هفتگی و هر گرم طلای 18 عیار نیز 72 هزار تومان کاهش هفتگی سه میلیون و 000 تومان در آخرین معاملات را تجربه کرد. معاملات دیروز 105 هزار تومان فروخته شد.

حباب پول به 6 میلیون و 500 هزار تومان رسید

به گفته کشتی آرای، هفته گذشته به دلیل افزایش تقاضا برای نیم و ربع سکه و سکه یک گرمی، حباب پول 400 هزار تومان افزایش یافت; یعنی حباب قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به 6 میلیون و 500 هزار تومان رسیده است.

وی در خصوص تغییرات قیمت طلا و ارز در هفته آینده پاسخ داد: قیمت ارز و طلا به تعاملات سیاسی و جهانی بستگی دارد و با توجه به شرایط اقتصادی روز پنجشنبه دنیا تا این لحظه تغییری نداشته است. و به نظر می رسد تغییر عمده ای در عدم قیمت جهانی طلا ایجاد شود. در حال حاضر با مثبت و منفی یک درصد، قیمت جهانی طلا در همین محدوده باقی مانده است.

این فعال بازار طلا ادامه داد: حباب ارز ربطی به مشکلات جهانی ندارد و با افزایش خرید و فروش سکه برای هدیه در عید نوروز که بحث سرمایه گذاری نیست بلکه بحث مصرف است، افزایش یافته است. .

اقدام بانک مرکزی از افزایش حباب پولی جلوگیری کرد

کشتی آرای درباره اقدام اخیر بانک مرکزی در عرضه سکه به بازار گفت: اقدام اخیر بانک مرکزی در حراج سکه در بازار اثرگذار بوده و از افزایش حباب ارز جلوگیری کرده است، اما به دلیل به سکه های واگذار شده هنوز تحویل نگرفته اند و روزهاست که این مشکل گزارش شده است، پایان سال نیز به پایان رسیده است، این اقدام تاثیر بسزایی در کاهش حباب پولی نداشته است.

مردم در واحدهای مجاز طلا و سکه می خرند.

وی از افزایش قیمت سکه و ورود سکه های تقلبی یک گرمی به بازار گفت. وی گفت: اخیراً گزارشی مبنی بر عرضه سکه های تقلبی یک گرمی به بازار دریافت نکرده ایم زیرا واحدهای زیر نظر اتحادیه طلا و ارز در تشخیص سکه اصل و تقلبی متخصص هستند.

یک کارشناس بازار طلا هشدار داد: مردم برای خرید و معاملات خود طلا و سکه را در واحدهای معتبر و دارای مجوز رسمی از بانک مرکزی یا اتحادیه خریداری کنند.

۲۱۷

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=232776

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.