افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
3

هشدار برای یوونتوس؛ لیگ قهرمانان در خطر – خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال

  • کد خبر : 234753

روند تکمیل یوونتوس به گونه ای است که حتی اگر رتبه پنجم لیگ قهرمانان اروپا به سری آ برسد، باز هم نمی تواند به این تورنمنت برسد. تساوی بدون گل یوونتوس مقابل جنوا تا مارس 2024 به این معنی است که آنها در دو ماه گذشته فقط یک بازی را برده اند. یوونتوس در هشت […]

روند تکمیل یوونتوس به گونه ای است که حتی اگر رتبه پنجم لیگ قهرمانان اروپا به سری آ برسد، باز هم نمی تواند به این تورنمنت برسد.

تساوی بدون گل یوونتوس مقابل جنوا تا مارس 2024 به این معنی است که آنها در دو ماه گذشته فقط یک بازی را برده اند. یوونتوس در هشت بازی اخیر تنها یک برد کسب کرده و در 7 بازی دیگر 4 تساوی و 3 شکست داشته است. این روند تکمیل به این معنی است که در این فاصله، یعنی فروزینونه، ساسولو و سالرنیتانا، سه تیم انتهای جدول تنها ضعیف‌تر از یووه کار کرده‌اند.

این تنها نقطه منفی یووه نیست. طبق آمار اپتا، تیم تحت هدایت آلگری مقابل جنوا تنها 2 شوت به سمت دروازه رقیب زد. آنها در کل فصل 2023-2024 سری آ، فقط در بازی برگشت مقابل اینتر، شوت های کمتری زده اند.

یوونتوس هم اکنون با 59 امتیاز در رده سوم قرار دارد و فاصله آنها با رده چهارم 5 امتیاز است. با کسب رتبه پنجم، منطقه احتمالی سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در زمان نگارش این مقاله نیز 11 امتیاز است. این اختلاف امتیاز می تواند حاشیه خوبی از امنیت باشد، اما نکته منفی برای ماسیمیلیانو آلگری این است که یووه هنوز چند بازی سخت دیگر دارد. بیانکونری ها تا پایان فصل باید به مصاف لاتزیو، فیورنتینا، میلان و بولونیا بروند که خارج از لاتزیو و بولونیا شگفتی ساز تیاگو موتا هستند. ادامه این روند نتیجه گیری می تواند تهدید بزرگی برای یووه برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2024-25 باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=234753

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.