افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

هشدار باد بسیار شدید در تهران/ پیش بینی هوای تهران در سه روز آینده

  • کد خبر : 267538
هشدار باد بسیار شدید در تهران/ پیش بینی هوای تهران در سه روز آینده

به گزارش خبرآنلاین، اداره کل هواشناسی استان تهران از وزش باد شدید تا بسیار شدید در تهران تا فردا (9 اردیبهشت) و افزایش دما تا روز سه شنبه (اول خرداد) خبر داد. ایسنا در خبری نوشت: بر اساس تحلیل نقشه های پیش یابی و تحلیل الگوهای سینوپتیکی، آسمان استان تهران صاف تا نیمه ابری همراه […]

به گزارش خبرآنلاین، اداره کل هواشناسی استان تهران از وزش باد شدید تا بسیار شدید در تهران تا فردا (9 اردیبهشت) و افزایش دما تا روز سه شنبه (اول خرداد) خبر داد.

ایسنا در خبری نوشت: بر اساس تحلیل نقشه های پیش یابی و تحلیل الگوهای سینوپتیکی، آسمان استان تهران صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد و در برخی ساعات با افزایش ابر در برخی مناطق به ویژه ارتفاعات پیش بینی می شود. و گاهی رگبارها و طوفان های منفرد.

برای امروز و فردا (9 و 30 اردیبهشت) وزش باد شدید تا بسیار شدید در استان به ویژه در نیمه جنوبی و غرب با احتمال رفع موقت ابرهای گرد و غبار پیش بینی می شود.

از بعدازظهر روز سه شنبه تا چهارشنبه (1 و 2 خرداد) با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی در استان به ویژه در مناطق کوهستانی و غربی، آسمان نیمه ابری تا ابری، در برخی ساعات بارش باران پیش بینی می شود. گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید دور از انتظار خواهد بود.

از فردا تا سه شنبه (30 اردیبهشت تا 1 خرداد) افزایش نسبی دما و در روز چهارشنبه (2 خرداد) کاهش دما در استان پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین و فرودگاه امام (ره) با بیشینه دمای 28 درجه سانتیگراد گرمترین ایستگاههای استان تهران در 24 ساعت گذشته بودند.

آسمان تهران فردا (9 اردیبهشت) نیمه ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد، در برخی ساعات افزایش ابر با حداقل دمای 16 و حداکثر 26 درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه (31 اردیبهشت) خواهد بود. نیمه ابری، به تدریج ابری، همراه با وزش باد. حداقل دما 17 و حداکثر 28 درجه سانتیگراد است.

۴۷۲۳۶

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=267538

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.