افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

هشدار ایران درباره تأثیر مخرب حملات غیرقانونی آمریکا و انگلیس بر تلاش‌های صلح در یمن

  • کد خبر : 228761
هشدار ایران درباره تأثیر مخرب حملات غیرقانونی آمریکا و انگلیس بر تلاش‌های صلح در یمن

۲۱ / ۱۲ / ۱۴۰۲ – ۱۷:۰۰:۵۹ این موضوع در دیدار با یک دیپلمات ارشد روسی مطرح شد. مشاور ارشد وزیر حج در رابطه با حوادث یمن نسبت به تأثیر مخرب حملات غیرقانونی آمریکا و انگلیس بر تلاش های صلح در این کشور هشدار داد. به گزارش ایلنا، الکساندر کیشناک مدیرکل غرب آسیا و شمال […]


۲۱ / ۱۲ / ۱۴۰۲ – ۱۷:۰۰:۵۹

این موضوع در دیدار با یک دیپلمات ارشد روسی مطرح شد.




مشاور ارشد وزیر حج در رابطه با حوادث یمن نسبت به تأثیر مخرب حملات غیرقانونی آمریکا و انگلیس بر تلاش های صلح در این کشور هشدار داد.

به گزارش ایلنا، الکساندر کیشناک مدیرکل غرب آسیا و شمال آفریقا وزارت امور خارجه روسیه که در راس هیاتی به تهران سفر کرده است، با علی اصغر خواجی مشاور ارشد وزیر امور خارجه دیدار و گفت وگو کرد. مسائل مربوط به مسائل سیاسی خاص، روز دوشنبه.

در این دیدار طرفین آخرین تحولات منطقه به ویژه جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه و مسائل مربوط به سوریه، یمن و لیبی را مورد بررسی قرار دادند.

در این دیدار دو طرف همچنین بر ادامه و گسترش رایزنی‌های فیمابین در خصوص مسائل منطقه تاکید کردند و آخرین تحولات سوریه از جمله اوضاع سیاسی و زمینی و راهبردهای مشترک برای کمک به بهبود وضعیت اقتصادی و انسانی و نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفتند. در ادامه روند سیاسی در سوریه، گفتگو و تبادل نظر شد.

خواجی در ادامه این گفتگوها، حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم غزه و کشتار هزاران زن و کودک را نتیجه حمایت همه جانبه آمریکا دانست و گفت: رژیم صهیونیستی به جز کشتار وحشیانه غیرنظامیان و ارتکاب جنایات علیه بشریت. سایه انفعال و سکوت مجامع بین المللی، حملات و تهاجمات نظامی آن را به سوریه و لبنان کشیده است.

در خصوص لیبی نیز طرفین ضمن تاکید بر حفظ یکپارچگی، وحدت و حاکمیت این کشور ابراز امیدواری کردند که بحران سیاسی لیبی با اراده و انتخاب مردم این کشور پایان یابد.

خاجی در خصوص حوادث یمن نسبت به تأثیر مخرب حملات غیرقانونی آمریکا و انگلیس بر تلاش های صلح در این کشور هشدار داد.


انتهای پیام/




نرم افزار موبایل ایلانا


تلگرام خبری

درست

همراه اول - همراه مکانیک - آچار.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=228761

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.