افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
1

هشت تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شدند – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 209270
هشت تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شدند – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین مرحله از مرحله گروهی جام جهانی فوتبال ساحلی 2024 امارات امروز برگزار شد و 8 تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شدند. بلاروس در اولین دیدار امروز با نتیجه 4 بر یک کلمبیا را شکست داد و صدرنشینی خود را در گروه سوم قطعی کرد. ژاپن در […]

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین مرحله از مرحله گروهی جام جهانی فوتبال ساحلی 2024 امارات امروز برگزار شد و 8 تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شدند.

بلاروس در اولین دیدار امروز با نتیجه 4 بر یک کلمبیا را شکست داد و صدرنشینی خود را در گروه سوم قطعی کرد. ژاپن در دیداری حساس و نزدیک که سومین دیدار امروز بود با نتیجه 6 بر 4 سنگال را شکست داد و این تیم قدرتمند را از جام جهانی حذف کرد. در این گروه بلاروس 9 امتیاز و ژاپن 6 امتیاز کسب کردند.

در گروه سوم بلاروس به عنوان تیم اول و ژاپن به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند.

در دومین دیدار پرتغال و عمان از گروه چهارم در یک بازی مساوی به مصاف یکدیگر رفتند و پرتغال به سختی سه بر دو عمان را شکست داد و در نتیجه عمان از جام جهانی حذف شد. در بازی چهارم برزیل و مکزیک به مصاف هم رفتند که این بازی در وقت قانونی 36 دقیقه با تساوی سه بر سه به پایان رسید تا برنده این بازی در وقت اضافه مشخص شود و دو امتیاز به این تیم تعلق گرفت. تیم برنده.

در سه دقیقه وقت اضافه این برزیل بود که گل چهارم و برتری را به ثمر رساند خاکستر از در مکزیک وارد شوید. برزیل که پیش از این 5 امتیازی شده بود، با غلبه بر مکزیک یک امتیاز کسب کرد و با 6 امتیاز بالاتر از پرتغال قرار گرفت.

به این ترتیب تیم های ایتالیا، ایران، بلاروس و برزیل به عنوان تیم های اول گروه های خود و تیم های امارات متحده عربی، تاهیتی، ژاپن و پرتغال به عنوان تیم های دوم گروه های خود به عنوان یک هشتم اول راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند. . تیم های جام جهانی فوتبال ساحلی 2024.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=209270

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.