افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

هشتمین جبهه نبرد مقابل تل آویو فوران کرد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 359791
هشتمین جبهه نبرد مقابل تل آویو فوران کرد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: عملیات یک شهروند اردنی در گذرگاه الکرامه در مقابل صهیونیست ها که باعث کشته شدن سه نفر از آنها شد، نشان می دهد که احتمال گشودن جبهه هشتم علیه رژیم صهیونیستی افزایش یافته است. روزنامه رای الیوم درباره عمل. الکرامه وی نوشت: نتانیاهو خطرناک ترین عملیات است الکرامه او موافقت […]

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: عملیات یک شهروند اردنی در گذرگاه الکرامه در مقابل صهیونیست ها که باعث کشته شدن سه نفر از آنها شد، نشان می دهد که احتمال گشودن جبهه هشتم علیه رژیم صهیونیستی افزایش یافته است.

روزنامه رای الیوم درباره عمل. الکرامه وی نوشت: نتانیاهو خطرناک ترین عملیات است الکرامه او موافقت کرد jw.org en سال گذشته، در همان زمان، عملیات دیگری در این کشور انجام شد در نظر گرفتن ما در اردن بودیم که منجر به کشته شدن سه صهیونیست شد. بالاتر از همه همیشه آویو از بدو تأسیس رژیم صهیونیستی تا به امروز، مرز بین کرانه های شرقی و غربی رود اردن به طول صدها کیلومتر با مشارکت فلسطینی ها، اردنی ها و اعراب به میدان جدید درگیری با ارتش صهیونیستی تبدیل شده است. . عبور کرامت نمادی از نبرد الکرامه در سال 1968 است که اولین واکنش اعراب به شکست 1967 در نظر گرفته می شود که نتانیاهو همیشه از هفت جبهه در اطراف سرزمین های اشغالی صحبت می کند، اما باید بداند که یک جبهه هشتم نیز وجود دارد. مرزهای اردن

جبهه هشتم در مقابل تل آویو روشن شد

روزنامه القدس العربی درباره نتانیاهو نوشت: چند روز پیش در جشنواره فیلم بین بین المللی مستند پرونده های فساد نتانیاهو در تورنتو اکران شد. در این مستند صحنه هایی از بازجویی های نتانیاهو به اتهام دریافت رشوه، خیانت در امانت و کلاهبرداری برای اولین بار به نمایش درآمد. این مستند حاوی مصاحبه با چند تن از معاونان سابق نتانیاهو و مقامات سابق رژیم صهیونیستی درباره نخست وزیر این رژیم است. در این مستند، نتانیاهو به عنوان متهم به فساد، با تشدید فشار برای محاکمه، شروع به تغییر سیستم کرد. قضایی از سوی دیگر به بهانه اصلاحات جنگ در نوار غزه را طولانی می کند تا محاکمه نشود.

جبهه هشتم در مقابل تل آویو روشن شد

روزنامه لبنانی اخبار وی در گزارشی نوشت: ارتش رژیم صهیونیستی روز گذشته فیلمی واضح از تونلی که اجساد شش اسیر صهیونیست در آن پیدا شد منتشر کرد. کشف اجساد این زندانیان در دو هفته اخیر موجی از خشم و نفرت را در سرزمین های اشغالی نسبت به اقدامات نتانیاهو ایجاد کرد. اکنون به نظر می رسد که ارتش رژیم صهیونیستی و افسران نظامی که آن را رهبری می کنند همیشه آویو آنها تلاش می کنند نتانیاهو را مجبور به امضای توافق با جنبش حماس کنند که خشم صهیونیست ها را برانگیخته است.

جبهه هشتم در مقابل تل آویو روشن شد

روزنامه سوریه انقلاب وی در خصوص غزه نوشت: هیچ راهی برای فرار از نسل کشی ارتش صهیونیستی در این نوار وجود ندارد. کشتار اخیر در المواسی این اولین جنایت رژیم صهیونیستی در نوار غزه نیست و آخرین جنایت نیز نخواهد بود، اما وحشیانه است. گری صهیونیست ها هنوز نتوانسته اند وجدان جامعه را درک کنند. بین المللی wake up مدعیان حقوق بشر کجا هستند و شورای امنیت سازمان ملل چه زمانی وظایف بشردوستانه خود را در برابر این حمام خون بی سابقه در تاریخ انجام خواهد داد؟

جبهه هشتم در مقابل تل آویو روشن شد

روزنامه سوریه میهن وی در خصوص نتانیاهو نوشت: به نظر می رسد نخست وزیر رژیم صهیونیستی روند دور شدن از جبهه های نبرد را آغاز کرده است. از بهانه تراشی در مسیر توافق با جنبش حماس و خروج ارتش صهیونیستی از نوار غزه تا حرکت به سمت جنگ افروزی در جبهه شمالی و درگیری با حزب الله لبنان. مقامات رژیم صهیونیستی در پی شکست مذاکرات آتش بس در غزه بر طبل جنگ در مناطق شمالی می کوبند. البته این اقدام نشان دهنده تلاش نتانیاهو برای فرار به جلو و رهایی از فشارهای اوضاع در کرانه باختری، نوار غزه و حملات حزب الله است.

جبهه هشتم در مقابل تل آویو روشن شد

روزنامه المقریب عراقی به نقل از ائتلاف حاکم در این کشور نوشت: خروج نیروهای آمریکایی از عراق بعید است و واشنگتن نیت خوبی نسبت به این کشور ندارد. درست است که دولت عراق به سمت توافق برای خروج نیروهای آمریکایی حرکت کرده است. مشکل واشنگتن تاکنون در مورد این روند اظهار نظری نکرده است.

جبهه هشتم در مقابل تل آویو روشن شد

روزنامه یمن المسیره درباره آمریکا نوشت: خروج ناوهای جنگی آمریکایی از دریای سرخ یک اتفاق است. فقط فردی و بین المللی مهم است بین المللی و ژئوپلیتیک محسوب می شود. این اقدام بیش از آن که یک تصمیم لجستیکی باشد، تحولی راهبردی در تعامل با اوضاع منطقه و جهان محسوب می شود و به همین دلیل تغییر محسوسی در استانداردها و استراتژی های نظامی کشورهای بزرگ منطقه نشان می دهد. خروج نیروهای آمریکایی نه تنها به معنای کاهش قدرت آمریکا در منطقه است، بلکه بیانگر تغییری اساسی در جغرافیای سیاسی جهان است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=359791

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.