افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

هزینه های Toobit

  • کد خبر : 373513
هزینه های Toobit

نرخ مبادله توبیت برای معاملات نقدی و آتی به صورت شناور تعیین می شود. کاربران این صرافی در طبقات مختلف طبقه بندی می شوند و کارمزد معاملاتی Toobit به صورت جداگانه برای هر ردیف کاربری تعیین می شود. حجم 30 روز گذشته و همچنین میزان موجودی حساب کاربر، طبقه بندی کاربران برای محاسبه کارمزد حساب […]

نرخ مبادله توبیت برای معاملات نقدی و آتی به صورت شناور تعیین می شود. کاربران این صرافی در طبقات مختلف طبقه بندی می شوند و کارمزد معاملاتی Toobit به صورت جداگانه برای هر ردیف کاربری تعیین می شود. حجم 30 روز گذشته و همچنین میزان موجودی حساب کاربر، طبقه بندی کاربران برای محاسبه کارمزد حساب کاربری است.

بررسی هزینه تبادل توبیت

تبادل توبیت (توبیاس) علاوه بر ویژگی های جذابی مانند بازار آتی، معاملات نقدی، معاملات دمو و معاملات کپی و همچنین اجباری نبودن فرآیند احراز هویت، علاوه بر قرار گرفتن در رده (چهل و هشتم) از بازار سرمایه سکه، یکی از مواردی است که یکی از بهترین صرافی های متمرکز دنیا و یک صرافی محبوب برای کاربران ایرانی. از نظر کارمزد، صرافی توبیت بسیار مقرون به صرفه است. و ساختار کارمزد و هزینه های تراکنش در صرافی توبیت به صورت کاملا شفاف و منصفانه طراحی و اجرا شده است.

کاربران این صرافی می‌توانند تا 50 درصد تخفیف در انواع کارمزد تراکنش‌ها در این صرافی دریافت کنند و تنها با احراز هویت اولیه در صرافی توبیت، سطح کاربری خود را به سطح دوم ارتقا دهند.

کارمزدهای مبادله توبیت در برخی موارد کم است و گاهی اوقات تراکنش ها طبقه متوسط ​​محسوب می شوند. موضوعی که پتانسیل کسب درآمد کاربران و بازرگانان را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد. در مقاله پیش رو به بررسی انواع نرخ ارز توبیت، نحوه دریافت تخفیف، سطح کاربری و روش های ارتقای آن ها و همچنین جزئیات و نکات مربوط به آن ها می پردازیم.

انواع کارمزد در توبیت

هزینه تعویض توبیت، به طور کلی، مانند هر صرافی ارز دیجیتال دیگری، شامل عناصر زیر است:

سپرده گذاری، برداشت، معاملات لحظه ای، معاملات آتی دائمی، معاملات کپی، معاملات حاشیه و

تراکنش های شبکه

هزینه های سپرده و برداشت توبیت

کارمزد صرافی توبیت برای بارگذاری حساب از طریق ریال، دلار، یورو و سایر ارزهای رمزنگاری شده صفر است و علاوه بر آن روش های مختلفی را برای برداشت پول از کیف پول ارائه کرده است. اما هزینه برداشت بستگی به شبکه انتقال بلاک چین، نوع و مقدار ارزی که انتخاب می کنید دارد. اگر دارایی های خود را با استفاده از روش Tether برداشت کنید، کارمزد شبکه Tron کمتر از اتریوم خواهد بود. اما در شبکه بیت کوین، کارمزدها بسیار بالاتر خواهد بود. البته زمان برداشت و میزان تراکم شبکه نیز ارتباط مستقیمی با میزان کارمزد دارد.

کارمزد معاملات نقطه ای توبیت

هزینه های Toobit

تمام هزینه های مبادله توبیت بر اساس گیرنده و سازنده (خریدار و فروشنده) محاسبه می شود. صرافی Toobit، مانند اکثر پلتفرم‌های ارز دیجیتال، کارمزد خود را بر اساس بازار Taker و Maker تعیین می‌کند. البته میزان پورسانت به حساب عادی و انواع حساب های مختلف VIP2، VIP1، VIP، VIP6، VIP5، VIP4، VIP3 بستگی دارد و کم است. علاوه بر این، کارمزدهای این صرافی بر اساس حجم تراکنش‌های شما در یک دوره 30 روزه است. کارمزد مربوط به تراکنش نقدی Tobit Exchange 0.2٪ است.

تفاوت در میزان هزینه نقطه ای در احراز هویت اولیه و پیشرفته و شرایط احراز هویت نشده

احراز هویت نشده است

کاربرانی که فقط از طریق ایمیل وارد صرافی شده‌اند و هیچ گونه تأیید هویتی انجام نداده‌اند، تا زمانی که به حجم تراکنش‌های لحظه‌ای یا موجودی حساب کاربری خود نرسند، در سطح صفر (Lv.0) قرار می‌گیرند. این کاربران برای Yecker و Maker مشمول کارمزد تراکنش 0.2 درصدی خواهند بود.

احراز هویت اولیه

هنگامی که احراز هویت اولیه را در صرافی Tobit انجام می‌دهید، وارد سطح یک (Lv.1) می‌شوید و کارمزد تراکنش لحظه‌ای شما در حالت سازنده و گیرنده شامل کارمزد تراکنش 0.15٪ است.

احراز هویت پیشرفته

با احراز هویت پیشرفته (Advanced Authentication) در صرافی توبیت، بدون در نظر گرفتن اینکه موجودی حساب شما به حد نصاب رسیده است یا حجم تراکنش های شما افزایش یافته است یا خیر، بلافاصله به سطح کاربری دو (Lv. 2) ارتقا خواهید یافت. در این صورت، کارمزد تراکنش‌های لحظه‌ای شما در توبیت معادل 0.1 درصد برای حالت سازنده و 0.15 درصد برای حالت تیکر خواهد بود.

کارمزد آتی توبیت

هزینه های Toobit

با استفاده از جدول بالا می توانید به دقت کارمزد آتی مبادله توبیت در سطوح مختلف ببینید. کاربران Maker معمولاً برای معاملات آتی خود 0.04٪ کارمزد می پردازند، در حالی که این کارمزد برای کاربران Tobit Ticker 0.06٪ است.

تفاوت در میزان کارمزد آتی در موقعیت احراز هویت اولیه و پیشرفته

احراز هویت اولیه

اگر کاربر سفارش دهنده یا سازنده باشد، کافی است مراحل اولیه احراز هویت را در صرافی توبیت تکمیل کرده و با این کار ساده که شامل تکمیل فرم ثبت نام شامل نام، نام خانوادگی است، وارد سطح یک (Lv.1) شوید. و کد ملی شما این است، 50 درصد تخفیف در نرخ های خود دریافت خواهید کرد.

احراز هویت پیشرفته

با تکمیل فرآیندهای پیشرفته احراز هویت در صرافی توبیت، بدون در نظر گرفتن اینکه موجودی حساب شما به حد نصاب رسیده است یا حجم معاملات آتی شما افزایش یافته است یا خیر، فوراً به سطح کاربری دو (Lv.2) ارتقا خواهید یافت. نرخ توسط تولید کننده کاهش می یابد، آن یک چهارم است، که یک تخفیف بسیار قابل توجه است.

کارمزد معاملات کپی معاملاتی در توبیت

معاملات کپی توبیت به معامله گران اجازه می دهد تا معاملات شخص دیگری را در حساب خود کپی کنند و از سود آنها استفاده کنند. اما پورسانت های دپارتمان معاملات کپی شامل قوانین سطح بندی کاربر نیز می شود و بسته به حجم تراکنش در حال کپی و سطح کاربر می توان مبلغ کارمزد را کاهش داد.

از آنجایی که این معاملات کاملاً مطابق با چارچوب های معاملاتی معاملات آتی دائمی است، کلیه قوانینی که در قسمت قبل برای کارمزد معاملات آتی توبیت بررسی کردیم، در مورد آنها نیز اعمال می شود. در واقع، شما باید سطح کاربری خود را مشخص کنید تا بتوانید درصد هزینه کپی را بر اساس حجم معامله ای که کپی کرده اید مشخص کنید.

کارمزد معامله حاشیه توبیت

کارمزد معاملات مارجین در توبیت نیز طبق قوانینی که در قسمت کارمزد معاملات نقطه ای بررسی کردیم محاسبه می شود.

کارمزدهای معاملاتی در توبیت

کارمزد این دپارتمان نیز به اندازه مبلغ کارمزد آتی این صرافی می باشد. تنها تفاوت این بخش در تراکنش های خودکار است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=373513

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.