افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

هزینه ساخت ربات بسیار بالاست/ تحریم ها و اینترنت برای ما مشکل ساز شده است

  • کد خبر : 134268
هزینه ساخت ربات بسیار بالاست/ تحریم ها و اینترنت برای ما مشکل ساز شده است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیرعلی ستایشی مدیر لیگ پرنده نگری فدراسیون بین المللی فیرا در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین گفت: امسال اولین سالی است که این مسابقات به صورت حضوری در چارچوب مسابقات برگزار می شود. کشور و آخرین دوره مسابقات حضوری ما در سال 2019 بود. و در دوره پس از کرونا […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیرعلی ستایشی مدیر لیگ پرنده نگری فدراسیون بین المللی فیرا در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین گفت: امسال اولین سالی است که این مسابقات به صورت حضوری در چارچوب مسابقات برگزار می شود. کشور و آخرین دوره مسابقات حضوری ما در سال 2019 بود. و در دوره پس از کرونا تیم ها افت شدیدی داشتند اما در عین حال تمام تلاش خود را می کنند.

نویان احمدیان یکی از شرکت کنندگان این لیگ که سال گذشته مقام سوم مسابقات را کسب کرده بود به خبرنگار خبرآنلاین گفت: یکی از سختی های کار ما تکمیل برنامه در مدت سه هفته بود چرا که اخبار ایده برگزاری مسابقه در ایران دیر شده است. به ما خبر دادند».

نویان احمدیان در ادامه درباره هم تیمی هایش گفت: از قبل با آنها دوست بودم و به اصرار پدر و مادرم از کلاس دوم ابتدایی وارد این عرصه شدم و علاقه مند شدم.

تیم ها تاکنون عملکرد خوبی داشته اند.

آبتین آقاصدقی عضو کمیته فنی تیم خانه هوشمند که یکی از لیگ های تازه راه اندازی شده در این مسابقات است در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین گفت: این لیگ برای اولین بار در ایران برگزار می شود یک تست حالت A و احتمالا سال آینده این لیگ در ایران برگزار می شود.لیگ رسمی در ایران برگزار می شود.تیم ها تا الان عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده اند.

اینترنت و تحریم ها برای ما مشکل ساز شده است

عرفان ملامحمدی یکی از شرکت کنندگان در لیگ خودروهای خودران در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین گفت: فکر می کنم در این دوره از مسابقات تاکنون عملکرد خوبی داشته ایم، در داخل کشور ضعف اینترنت برای ما مشکل ساز شده است. و تحریم ها برای دانلود برخی از برنامه ها مشکل ایجاد کرد.

هزینه ساخت ربات بسیار بالاست/ تحریم ها و اینترنت برای ما مشکل ساز شده است

سطح علمی شرکت کنندگان خوب است.

حسین مهدی پور رئیس سازمان مدیریت بحران و لیگ امداد گفت: امسال به دلیل اینکه اولین دوره مسابقات بعد از ویروس کرونا است، شرکت کنندگان خوب هستند و سطح علمی آنها خوب است، اما با توجه به اینکه بعد از کرونا ویروس تعداد شرکت کنندگان کاهش یافته است. “

وی در خصوص نحوه برگزاری مسابقات گفت: تنها ضعف در اطلاع رسانی است، اگر در تلویزیون تبلیغات داشتیم تعداد بیشتری از دانش آموزان می توانستند از مسابقات مطلع شوند.

هزینه ساخت ربات بسیار بالاست/ تحریم ها و اینترنت برای ما مشکل ساز شده است

هزینه ساخت ربات بسیار بالاست.

مهدی علیزاده مربی یکی از تیم های شرکت کننده در این رشته گفت: هر ساله تیم جدیدی با یک ربات جدید در این مسابقات حاضر می شود، متأسفانه هزینه های مالی ساخت ربات بسیار زیاد است، گاهی اوقات کودکان و خانواده ها نمی توانند. استطاعت آن را بپردازد و بزرگترین چالشی که تجهیزات رباتیک دارد بحث هزینه است و جدای از آن بچه ها به راحتی می توانند خود را برای دنیا آماده کنند. مسابقات قهرمانی.”

۲۲۷۲۲۷

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=134268

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.