افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

هزینه بهره برداری از مدرسه دهدشت خیرساز 20 میلیارد تومان – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 374637
هزینه بهره برداری از مدرسه دهدشت خیرساز 20 میلیارد تومان – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان.

سید رضا حسینی نیک در حاشیه مراسم افتتاحیه مدرسه «خرد یک» سخنرانی کرد. برو با خبرنگار مهر افزود: امروز با خوشحالی اعلام می شود که پروژه خرد 1 با همکاری موسسه خیریه «مهر گیتی» و سرکار خانم مطهری به اتمام رسیده است. وی تصریح کرد: این مدرسه 9 کلاسه با زیربنای 1300 متر مربع و […]

سید رضا حسینی نیک در حاشیه مراسم افتتاحیه مدرسه «خرد یک» سخنرانی کرد. برو با خبرنگار مهر افزود: امروز با خوشحالی اعلام می شود که پروژه خرد 1 با همکاری موسسه خیریه «مهر گیتی» و سرکار خانم مطهری به اتمام رسیده است.

وی تصریح کرد: این مدرسه 9 کلاسه با زیربنای 1300 متر مربع و حیاطی به طول 300 متر با هزینه ای بالغ بر 20 میلیارد تومان بازسازی و تکمیل شد.

حسینی نیک افزود: این طرح با 87 متر مربع سرایداری و 4 هزار متر مربع زیربنا برای دانش آموزان مستعد شهرستان نیز قابل استفاده است. دهشت قرار داده شده است

این اقدامات در قالب طرح مهرماه محقق شده است و افزود: این پروژه ها شامل 52 فضای آموزشی، ورزشی و فرهنگی با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد تومان و 170 کلاس درس بود که تحویل داده شد.

حسینی نیک همچنین ارزش خرید تجهیزات پروژه مهر را 40 میلیارد تومان عنوان و بیان کرد: 1000 بسته لوازم اداری آماده شده و بیش از 90 درصد این تجهیزات هم اکنون توزیع شده است.

مدیر کل نوسازی استان گفت: تا پایان ماه آینده مشکلات گرمایشی و سرمایشی کلاس ها برطرف و استانداردسازی ماشین آلات و تجهیزات گرمایشی انجام می شود.

حسینی نیک همچنین از متولیان امر خواست تا قبل از پایان هفته آینده نیروگاه ها و مکان هایی که نیاز به استانداردسازی و تعمیر دارند را اعلام کنند تا تا قبل از شروع فصل سرما تجهیزات لازم را تهیه و به دانش آموزان تحویل دهند.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری موسسه خیریه «گتی مهر» با تعهد ساخت 200 کلاس درس هوشمند، گام بلندی در جهت ارتقای کیفیت آموزش در این منطقه برداشته می شود.

حسینی نیک همچنین از آغاز ساخت 2 مدرسه جدید در دهشت در آینده نزدیک اعلام شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=374637

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.