افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

هزینه بالای حمله اسرائیل به ایران برای رژیم صهیونیستی و آمریکایی به اندازه حمله به خاک ایران نیست.

  • کد خبر : 407077
هزینه بالای حمله اسرائیل به ایران برای رژیم صهیونیستی و آمریکایی به اندازه حمله به خاک ایران نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمود عباس زاده مشکینی با اشاره به حق مشروع جمهوری اسلامی ایران در پاسخگویی به حمله احتمالی رژیم صهیونیستی به ایران، گفت: از دهه ها قبل که با سیاست آشنا شدم، آمدم. به این نتیجه رسید که اصلا نباید اسرائیل، بلکه غرب یا آمریکا چند سال پیش هنری کیسینجر تاکید کرد […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمود عباس زاده مشکینی با اشاره به حق مشروع جمهوری اسلامی ایران در پاسخگویی به حمله احتمالی رژیم صهیونیستی به ایران، گفت: از دهه ها قبل که با سیاست آشنا شدم، آمدم. به این نتیجه رسید که اصلا نباید اسرائیل، بلکه غرب یا آمریکا چند سال پیش هنری کیسینجر تاکید کرد و اعلام کرد که اسرائیل کشتی جنگی آمریکا در منطقه خاورمیانه است. اسرائیل با هر معیاری توان و قدرت نقض تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

به گزارش ایسنا، وی گفت: درست است که رژیم صهیونیستی مجهز به کلاهک هسته ای بود و انبار باروت هم در آنجا بود، اما اگر بهترین سلاح را به بچه بدهید، نمی تواند با آن کار کند. رژیم صهیونیستی آنقدر قوی نیست که بتواند به خاک جمهوری اسلامی ایران حمله کند. اگر چنین شود، به نظر من، مسئولیت این حمله احتمالی کاملاً به ایالات متحده باز خواهد گشت.

نماینده شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: طرف ما در صورت حمله احتمالی رژیم صهیونیستی به جمهوری اسلامی ایران، آمریکا خواهد بود. درست است که آمریکایی ها خود را برترین قدرت دنیا می دانند، اما باید به این نکته توجه کنیم که درخت تنومند نیز آفات بیشتری دارد. جثه بزرگ هم مضرتر است. اگر آمریکایی ها این اشتباه را مرتکب شوند، تمام منافع و پایگاه های آمریکا در سراسر جهان در معرض تهدید جمهوری اسلامی ایران قرار خواهد گرفت.

عباس زاده مشکینی تاکید کرد: من معتقد نیستم آمریکایی ها در آستانه انتخابات ریاست جمهوری خود این ریسک را بپذیرند. از سوی دیگر باید در داخل کشور برای ایجاد رفاه، توسعه و پیشرفت کشور و تقویت و احیای سرمایه اجتماعی تلاش کنیم. ما باید روی مهمترین منبع قدرت که مردم هستند کار کنیم. کشور ما از نظر سخت افزاری و نرم افزاری بسیار قدرتمند است و مردمانی میهن دوست دارد. کشور ما ظرفیت تبدیل شدن به یک قدرت جهانی را دارد به شرط اینکه از نعمت های الهی که به ما داده شده با عقلانیت کامل استفاده کنیم.

2727

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407077

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.