افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

هزینه آماده سازی خانه توسط تولید تامین می شود.

  • کد خبر : 129774
هزینه آماده سازی خانه توسط تولید تامین می شود.

سید حامد عاملی در حاشیه نشست بررسی آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن به خبرنگار بازار گفت: تلاش بر این است که از فرصت باقی مانده از فصل کار برای تسریع در اجرای پروژه های مسکن در استان استفاده شود. به ما می توانیم بخش بزرگی از مسکن را در سال آینده تکمیل کنیم، آماده سازی […]

سید حامد عاملی در حاشیه نشست بررسی آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن به خبرنگار بازار گفت: تلاش بر این است که از فرصت باقی مانده از فصل کار برای تسریع در اجرای پروژه های مسکن در استان استفاده شود. به ما می توانیم بخش بزرگی از مسکن را در سال آینده تکمیل کنیم، آماده سازی برای افتتاح جنبش ملی مسکن.

وی لزوم هدایت منابع برای اجرای سریعتر این پروژه ها و توجه به تداوم فصل کار را یادآور شد و تصریح کرد: نهادهای مرتبط در این زمینه باید حمایت های لازم را انجام دهند تا منابع مورد نیاز تحویل و تحویل پیمانکاران شود. .

استاندار اردبیل از بانک های عامل خواست تا هزینه تاسیسات طرح نهضت ملی مسکن را پرداخت کنند و گفت: علاوه بر نظارت بر روند کیفی اجرای پروژه ها، پرداخت تاسیسات و پیمانکارانی که آنها را انجام می دهند باید به دقت مورد توجه قرار گیرد. . همراهی کردن

عاملی اضافه کرد: تولید یکی از منابع مهم و ارزشمند برای تامین اعتبار لازم برای آماده سازی و اجرای زیرساخت های این واحدها است و در کنار آن پیش بینی می شود برای جذب بیشتر منابع ملی برنامه ریزی انجام شود.

رئیس شورای مسکن استان اردبیل در بخشی دیگر از سخنان خود از بنیاد راه و شهرسازی و بنیاد مسکن خواست اجازه ندهند مشکلاتی در روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن به ویژه در اجرای طرح ایجاد شود. پایه.

وی افزود: بر اساس قرارداد پرداخت تسهیلات برای پروژه های نهضت ملی مسکن یکی از نیازها است و پیش بینی می شود همکاری مشترک بین بانک های عامل و پیمانکاران صورت گیرد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: با تامین مصالح با کیفیت و رفع مشکلات بیمه ای کارگران شاغل در این پروژه ها، باید طرح های نهضت ملی مسکن به سرعت تکمیل و امکان بهره برداری از آنها فراهم شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=129774

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.