افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

هزار بسته لوازم اداری بین دانش آموزان نیازمند شوش توزیع شد

  • کد خبر : 369851
هزار بسته لوازم اداری بین دانش آموزان نیازمند شوش توزیع شد

ایرنا نوشت: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شوش ارزش هر بسته را 10 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این بسته ها شامل کیف، دفتر، کتاب نقاشی، مداد، خودکار، مداد تراش، پاک کن و مداد است. الاستیک است. غلامحسین نظری ضمن تشکر از همکاری مراکز خیریه، شرکت های تولیدی، بسیج سازندگی و خیریه شوش […]

ایرنا نوشت: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شوش ارزش هر بسته را 10 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این بسته ها شامل کیف، دفتر، کتاب نقاشی، مداد، خودکار، مداد تراش، پاک کن و مداد است. الاستیک است.

غلامحسین نظری ضمن تشکر از همکاری مراکز خیریه، شرکت های تولیدی، بسیج سازندگی و خیریه شوش در تهیه این بسته ها. لوازم التحریر، وی از تمامی خیرین این شهرستان برای شرکت در جشن عاطفه ها دعوت کرد.

وی جشنواره عاطفه ها را فرصتی برای مهربانی دانست و گفت: جشنواره عاطفه ها که به مدت یک ماه از 26 شهریور لغایت 24 مهرماه برگزار می شود، به منظور ارائه نوشت افزار به دانش آموزان نیازمند، از همه خیرین، خیریه تقاضا داریم. از مراکز و شرکت های تولیدی جهت ادامه حضور در این رویداد دعوت به عمل می آید.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شوش افزود: مردم، خیرین و نیکوکاران این شهرستان می توانند از طریق شماره کارت 6037997950024605 در جشن عاطفه ها شرکت کنند.

به گزارش ایرنا، در این آیین که به همت مسئولان شهرستان شوش انجام شد، از مدیران کل شرکت های تولیدی شوش که در این امر خداپسندانه مشارکت داشتند و به مسئولیت خود عمل کردند با اهدای لوح تجلیل شد.

2300 خانواده نیازمند، 1100 دانش آموز و 700 ایتام تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی شوش هستند.

شهرستان شوش بیش از 200 هزار نفر سکنه و 220 روستا دارد. اکثر جمعیت تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی شوش (ره) در روستاهای این شهرستان ساکن هستند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=369851

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.