افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
2

هزاران کارگر اسرائیلی دست از کار کشیدند کشاورزی آسیب جدی دیده است

  • کد خبر : 113698
هزاران کارگر اسرائیلی دست از کار کشیدند کشاورزی آسیب جدی دیده است

به گزارش بازار، رسانه های اسرائیلی گزارش دادند که بخش کشاورزی اسرائیل در پی تنش های اخیر آسیب زیادی دیده است و تأیید کردند که شاهد کمبود نیروی کار است. رسانه‌های اسرائیلی با اشاره به اینکه شاهد کمبود نیروی کار بودند، گزارش دادند که بخش کشاورزی رژیم اشغالگر اسرائیل در جریان حمله حماس به شهرک‌ها […]

به گزارش بازار، رسانه های اسرائیلی گزارش دادند که بخش کشاورزی اسرائیل در پی تنش های اخیر آسیب زیادی دیده است و تأیید کردند که شاهد کمبود نیروی کار است.

رسانه‌های اسرائیلی با اشاره به اینکه شاهد کمبود نیروی کار بودند، گزارش دادند که بخش کشاورزی رژیم اشغالگر اسرائیل در جریان حمله حماس به شهرک‌ها در نوار غزه به شدت آسیب دیده است.

تارنمای اسرائیلی “0404” گزارش داد که موشه اربیل، وزیر کشور اسرائیل به سازمان جمعیت و مهاجرت دستور داده است تا اقدامات فوری برای ورود کارگران خارجی در بخش کشاورزی از کشورهای جدیدی که هیچ کس از آنها وارد نشده است، اتخاذ کند. دور

این وب سایت به آسیب های وارده به مزارع کشاورزی اشاره کرده و نوشته است که احیای کشاورزی مستلزم ورود تعداد زیادی کارگر است.

به عنوان بخشی از تداوم بخش کشاورزی، وزارت جمعیت و مهاجرت طی دو هفته گذشته مجموعه‌ای از جلسات را با نمایندگان کشورهای مختلف برگزار کرد تا امکان‌پذیری آوردن کارگران کشاورزی از این کشورها را بررسی کند.

این وب سایت ادامه می دهد: روادید کارگرانی که دوره کار خود را به پایان رسانده بودند برای یک سال دیگر تمدید شد و کارگران مسن که مدتی را در کشور خود گذرانده بودند به کار بازگردانده شدند.

کانال به نوبه خود گزارش داد که کمبود روان درمانگر و کارگر در تأسیسات کشاورزی در منطقه جنوبی وجود دارد و تأیید می کند که حدود 4000 کارگر خارجی اسرائیل را ترک کرده اند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=113698

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.