افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

هزاران دستگاه جاده نوسازی و بازسازی شده اند

  • کد خبر : 138903

به گزارش بازار، داریوش امانی در نشست معاونان مدیریت و توسعه منابع رئیس جمهور، مسئولان مسئول و روسای منابع انسانی، پشتیبانی و رفاهی ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ها که در مرکز استان برگزار شد، گفت: در راستای توسعه آموزش، مطالعات و نوآوری: نوسازی پارک جاده ای از دیگر برنامه […]

به گزارش بازار، داریوش امانی در نشست معاونان مدیریت و توسعه منابع رئیس جمهور، مسئولان مسئول و روسای منابع انسانی، پشتیبانی و رفاهی ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ها که در مرکز استان برگزار شد، گفت: در راستای توسعه آموزش، مطالعات و نوآوری: نوسازی پارک جاده ای از دیگر برنامه های این سازمان از سال گذشته آغاز شده است و علیرغم کمبود منابع برای این منظور، سعی در استفاده از توانمندی های قانونی، نوسازی و نوسازی اساسی داریم. هزار دستگاه را با هزینه ای نزدیک به دو میلیارد تومان نوسازی کنید.

امانی با اشاره به گستردگی خدمات سازمان راهداری و ارائه 10 هزار سرویس روزانه به مردم گفت: جابجایی 128 میلیون مسافر در سال گذشته گواه این موضوع است و در 6 ماهه نخست امسال نسبت به سال گذشته عملکرد سال جاری، عملیات روکش آسفالت در سطح محورهای مواصلاتی انجام شد.

وی همچنین از ایجاد زیرساخت‌ها از جمله احداث نمازخانه، مساجد و مراکز خدماتی حاشیه‌ای، توسعه پایانه‌های مرزی و ساختمان‌های اداری خبر داد و برنامه‌های مهم پیش رو را مدیریت زمستانی راه‌ها، اجرای پروژه‌هایی که ممکن است در استان افتتاح شود، بیان کرد. دهه مبارک فجر و برنامه های سفرهای نوروزی پیش روی این سازمان است و تلاش می کنیم با نوسازی ناوگان مسافری به استقبال نوروز برویم.

وی با بیان اینکه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای یک سازمان خدمات اجتماعی است و همه کارهای این سازمان در زندگی مردم موثر است، بر خدمت صادقانه و صمیمانه به مردم از طریق همدلی و همکاری در همه بخش های سازمان تاکید کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=138903

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.