افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

هر کت یک کت تابستانی نیست. کت خیاطی یا عروسک چینی کدام را انتخاب کردید؟

  • کد خبر : 23223
هر کت یک کت تابستانی نیست.  کت خیاطی یا عروسک چینی کدام را انتخاب کردید؟

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز با فرا رسیدن تابستان و گرمای روزها، همه خانم ها به دنبال یک مانتو تابستانی خنک هستند که برای این فصل از سال استایلی راحت اما شیک و مدرن به آنها بدهد. گاهی اوقات برخی از لباس ها تمام ایده آل های یک لباس تابستانی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز با فرا رسیدن تابستان و گرمای روزها، همه خانم ها به دنبال یک مانتو تابستانی خنک هستند که برای این فصل از سال استایلی راحت اما شیک و مدرن به آنها بدهد. گاهی اوقات برخی از لباس ها تمام ایده آل های یک لباس تابستانی را دارند، اما در واقع بسیار گرم هستند و در روزهای گرم تابستان تقریبا یک کابوس هستند. شنل به عنوان هسته اصلی سبک در پوشش زنان نقش دارد و آن را به مهمترین لباسی که زنان می توانند در جامعه بپوشند تبدیل می کند. پس طبیعی است که انتخاب آن سخت و نیازمند آگاهی است. برای تابستان 1402 به شما پیشنهاد می کنیم کت گلدوزی شده یا کت عروسکی نخی بپوشید زیرا این مانتوها علاوه بر راحتی و سبک بودن، استایلی مدرن و جذاب به شما می بخشد. جالب است بدانید که این دو مانتو از ترندهای پرطرفدار دنیای مد در سال جدید هستند و می توان گفت در بدو ورود با استقبال زیادی روبرو شده اند. البته فراموش نکنید که زمان زیادی برای پوشیدن مانتوهای ساده و تک رنگ وجود دارد زیرا باید در فصل تابستان و پاییز از آن ها استفاده کنید.

پس برای تابستان بهتر است سراغ مانتوهای طرح دار و رنگارنگ بروید تا استایل های جذاب تری را تجربه کنید. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا برخی از جدیدترین مانتوهای تابستانی 1402 را مشاهده کنیم.

مانتوهای تابستانی بیشتر

کت دوخت؛ سبکی پر از رنگ و حس زندگی.

سوزن دوزی نوعی صنایع دستی است که از دیگر کشورهای آسیای میانه، تاجیکستان، ازبکستان و قزاقستان به دست آمده است. هنر سوزن دوزی معمولاً بر روی پارچه های کتان و گاهی ابریشم انجام می شود و جالب است بدانید که چهار نوع دوخت سنتی و خاص به نام های بسمه، تمور، کندیخیل و زنجیر دوزی وجود دارد که برای سوزن دوزی استفاده می شود. رنگ نخ های دوخت در گذشته با استفاده از رنگ های گیاهی به دست می آمد، اما امروزه از رنگ های مصنوعی نیز برای رنگرزی نخ ها استفاده می شود. پارچه های سوزن دوزی طرح های برجسته گل و نقش دارند و با لمس آن ها را حس خواهید کرد. پس اگر به دنبال پالتویی برای تابستان خود هستید که تابستان شما را پر از انرژی و معنای زندگی کند، بهترین گزینه برای شما یک کت گلدوزی شده با پیراهن کتان طبیعی است.

مانتوهای تابستانی بیشتر

مانتوهای تابستانی بیشتر

طلا و گلدوزی های لوکس را فراموش نکنید.

جالب است بدانید که کت های گلدوزی شده به غیر از رنگ های روشن و جذاب، نوع رسمی و رسمی نیز دارند که معمولا ترکیبی از مشکی و طلایی است و همانطور که اشاره کردیم برای استایل های رسمی پیشنهاد می شود. لباس های گلدوزی شده معمولا قد بلندی دارند و نیازی به شلواری برای هماهنگی با آنها نخواهید داشت و تنها نگرانی در هنگام ست کردن این لباس ها انتخاب کفش است. البته بهتر است برای این مانتوها تلمبه ای و کلاسیک بپوشید اما بسته به سلیقه خود می توانید به جای دمپایی رسمی صندل های ساده هم بپوشید.

مانتوهای تابستانی بیشتر

مانتوهای تابستانی بیشتر

یک عروسک و یک کت فانتزی بپوشید.

یکی از مانتوهای ترند در سال های اخیر مانتو عروسکی است، این مانتوها معمولا در ابتدای فصل تابستان به اوج محبوبیت خود می رسند. مانتوهای عروسکی اغلب دارای طرح های لایه ای و چین دار هستند که این چیزی است که این کت ها را از سایر کت ها متمایز می کند. برای ترکیب با مانتوهای عروسکی بهتر است از شلوار جین مام فیت و جین ونس استفاده کنید. البته اگر در حال آماده شدن برای مهمانی هستید، می توانید شلوار تنگ و کفش پاشنه بلند نیز بپوشید.

مانتوهای تابستانی بیشتر

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=23223

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.