افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
4

هر چیزی که یک زن با سلیقه می خواهد به سبک مدرن است.

  • کد خبر : 192881
هر چیزی که یک زن با سلیقه می خواهد به سبک مدرن است.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- دنیا به دنیای پیچیده ای تبدیل شده است. زندگی امروز همه ما به گونه‌ای است که اگر غفلت کنیم و به سرگرمی بپردازیم، افسار زندگی را از دست خودمان گم می‌کنیم و آن وقت درست کردن اوضاع سخت می‌شود. به همین دلیل برای رسیدن به […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- دنیا به دنیای پیچیده ای تبدیل شده است. زندگی امروز همه ما به گونه‌ای است که اگر غفلت کنیم و به سرگرمی بپردازیم، افسار زندگی را از دست خودمان گم می‌کنیم و آن وقت درست کردن اوضاع سخت می‌شود. به همین دلیل برای رسیدن به اصول اولیه زندگی و تلاش رو به جلو باید از سادگی فاصله زیادی داشته باشیم. مثلا یکی از سادگی ها سبک دکوراسیون است! بله، شکی نیست که انتخاب سبک طراحی و عناصر به کار رفته در هر خانه ای عاقلانه است. سبک مدرن دقیقا همان سبکی است که می تواند شما را به آنچه می خواهید ببرد.

می توان گفت سبک مدرن آرامش بخش ترین سبک دکوراسیون به حساب می آید که می تواند زیبایی را به اعضای خانواده شما ارائه دهد و در عین حال آرامش خوبی داشته باشد که شما را از همه شلوغی های شهر دور کند. آیا دوست دارید با این سبک آشنا شوید تا شما نیز به ویژگی های این سبک جذاب دست پیدا کنید؟ پس با ما همراه باشید.

شرحی ساده از سادگی سبک مدرن در دکوراسیون منزل.

خب اولین اصل در این سبک این است که در کنار کاربردی بودن، سادگی را در اولویت قرار دهید. اجازه دهید واضح تر بگوییم که باید از هر چیزی که بوی تجمل می دهد دوری کنید و سادگی در رنگ ها و مدل ها را به رنگ های پربار ترجیح دهید. مینیمالیست ها مجذوب این سبک هستند. از آنجایی که مدرن هستید، آن طرح ها و الگوها را نمی بینید و چیزی که بیشتر به چشم می آید رنگ های ملایم هستند. البته نه رنگ هایی که روح ندارند، بلکه شیرین هستند.

دکوراسیون مدرن-780x450

سبک مدرن معماری داخلی چیست؟

خب، همه ما تمایل داریم هر چیزی را که جدید، مدرن و البته متفاوت است، مدرن بنامیم. اما در این مقاله می خواهیم در مورد دکوراسیون داخلی به سبک مدرن صحبت کنیم که قدمت آن به قرن 19 و اوایل قرن 20 باز می گردد. در این سبک طراحی داخلی، معمار جان سعی در طراحی یک خانه ساده با پالت رنگی تک رنگ، خطوط ملایم و ساده، مواد موجود در طبیعت و نور خورشید و البته یک خانه ساده دارد.

این سبک در ابتدا برای خانه های کوچک است، اما خانه های بزرگ نیز می توانند از آن استفاده کنند. زیرا طراحی خاصی دارد و به بزرگتر نشان دادن فضای شما کمک می کند. اگر از طرفداران سادگی هستید، این سبک برای شما مناسب است. در زیر هر آنچه وجود دارد از ویژگی های این سبک در نظر گرفته شده است.

تصویر-شاخص-سبک مدرن

عناصر طبیعی در لوازم مدرن

در این سبک دکوراسیون داخلی تمامی عناصر و متریال فضا حرفی برای گفتن دارند. و در این سبک، چوب و فلزات جایگاه ویژه ای دارند، البته پلاستیک نیز در ساخت بسیاری از عناصر تاثیرگذار است. می توانید فلزات و شیشه های براق را در آشپزخانه، پایه مبلمان و قاب کنسول و حتی گلدان های تزئینی فلزی براق پیدا کنید.

مدرن-دکوراسیون خانه-دقیقه

مبلمان مدرن برای چیدمان خانه مدرن چیست؟

مبلمان مدرن چگونه است؟ مبلمانی که سادگی و کاربردی بودن آن شرط اصلی ورود به خانه است. به راحتی می توانید خطوط صاف و ساده را در قسمت های مختلف این سبک مبلمان مشاهده کنید و احساس کنید که خوب برای رعایت کامل سادگی، کوزه بدون طراحی و کارکرد است.

بنابراین مبلمان، کابینت و حتی دیوارها همگی ساده هستند و هیچ کنده کاری یا حجم اضافی دیده نمی شود. در واقع طراح اصرار دارد خیلی ساده توجه بیننده را به هنر و خلاقیت خود جلب کند.

کف خانه های مدرن از سنگ، پارکت یا سرامیک براق ساخته شده است، دارای قالیچه های کوچک هستند. سادگی اساس اصلی این سبک است و قالی ها دارای نقش و نگارهای هندسی بسیار آراسته نیستند.

15 (1)



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=192881

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.