افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

هر چیزی که می پوشید، آن را حرفه ای جلوه دهید، چه کت سبز باشد چه کت زرد. تابستان جذاب و رنگارنگ را فراموش نکنید.

  • کد خبر : 22188
هر چیزی که می پوشید، آن را حرفه ای جلوه دهید، چه کت سبز باشد چه کت زرد.  تابستان جذاب و رنگارنگ را فراموش نکنید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز همانطور که می دانید مانتو اصلی ترین مورد استایل زنانه است، ترکیب مانتو با شال و روسری یکی از دغدغه های خانم های ایرانی است. البته فراموش نکنید که اصول ترکیب تنها به انتخاب رنگ مناسب و هماهنگ در استایل مربوط نمی شود و نکات […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز همانطور که می دانید مانتو اصلی ترین مورد استایل زنانه است، ترکیب مانتو با شال و روسری یکی از دغدغه های خانم های ایرانی است. البته فراموش نکنید که اصول ترکیب تنها به انتخاب رنگ مناسب و هماهنگ در استایل مربوط نمی شود و نکات دیگری نیز وجود دارد که برای ایجاد استایلی شیک و زیبا باید رعایت کرد. پس به این نکته توجه داشته باشید که هر چقدر هم که کت انتخابی شیک و بی نقص باشد، اگر به درستی ست نشده باشد، می تواند استایل زیبا و جذاب شما را به استایلی نامنظم و شلخته تبدیل کند. علاوه بر مانتو، شال یا روسری، شلوار، کیف، کفش و اکسسوری ها استایل ما را کامل می کنند، بنابراین برای داشتن یک استایل کامل باید بدانیم که مثلاً چه شال یا شلواری با یک مانتو سبز ست می شود. البته لازم به ذکر است که در ترکیب مانتو یا سایر لباس ها علاوه بر رنگ، به الگوها نیز توجه کنید. الگوهایی مانند طرح های پلنگی یا تزئین شده به راحتی با هیچ شنل ترکیب نمی شوند. بنابراین، اگر از طرفداران شال پلنگی یا گورخری هستید، بهتر است بدانید که چگونه آنها را ترکیب کنید.

جالب است بدانید که مانتوهای تابستانی سفید از جمله رنگ های کم خطر و مناسب برای ترکیب هستند. برای آشنایی با جدیدترین مدل های تابستانی با مانتوهای رنگی تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

مانتو سبز را با چه چاپ یا رنگی ترکیب کنیم؟

یکی از مانتوهای تابستانی جذاب، کت سبز است، این مانتو همیشه ما را به یاد طبیعت و سرزندگی می اندازد. پس اگر می خواهید تابستان امسال را زیبا و شاد سپری کنید، بهتر است یک مانتو سبز انتخاب کنید و برای تکمیل استایل خود به رنگ های نارنجی، سرخابی یا حتی آبی زغالی کمک کنید. البته فراموش نکنید که می توانید در بین چاپ ها نیز از پلنگی استفاده کنید، زیرا پلنگ در رنگ های کرم، نسکافه ای و قهوه ای است که همگی به راحتی با رنگ سبز هماهنگ می شوند. پس پیشنهاد ما این است که روسری یا کیف و کفش پلنگی را انتخاب کنید، فراموش نکنید که استفاده زیاد از پلنگ استایل شما را غیر مد می کند. بنابراین سعی کنید تا حد امکان از الگوها برای جذابیت استفاده کنید.

کت سبز را ست کنید

کت سبز را ست کنید

مانتو سفید و کرم رنگ معجزه یا نسکافه ای

همانطور که در قسمت های قبل اشاره کردیم، مانتوهای تابستانی سفید از جمله رنگ های کم خطر و مناسب برای ترکیب هستند. بنابراین اگر رنگ کت شما سفید است، می توانید با ست کردن آن با یک شلوار یا یک شال کرم ظاهری شیک داشته باشید. البته شنل سفید را می توان بدون محدودیت با همان رنگ ها و وسایل ترکیب کرد اما جالب است بدانید که با رنگ های کرم یا نسکافه ای ترکیب زیباتری خواهید داشت. بنابراین، اگر شما از آن دسته افرادی هستید که در مورد چیدمان لباس‌هایتان ریسک نمی‌کنید، یک کت سفید برای ظاهری مطمئن‌تر انتخاب کنید.

کت سفید را دراز بکش

کت سفید را دراز بکش

چگونه لایه خردل را درست کنیم؟ جسورانه انتخاب کنید

مانتو خردلی را معمولا افرادی انتخاب می کنند که روحیه ای پرانرژی و شاد دارند. بنابراین بسیاری از افراد به جای رنگ زرد در لباس خود رنگ خردلی را انتخاب می کنند، زیرا رنگ خردلی از زرد تیره تر است و مردم آن را بیشتر دوست دارند. می توانید از آبی بنزینی، آبی کثیف، بادمجانی، سفید، مشکی، قهوه ای تیره، خاکستری، بنفش تیره، زرشکی، سبز و قهوه ای برای هماهنگی با کت خردلی استفاده کنید. پس اگر می خواهید تابستان امسال استایلی پرانرژی و گرم داشته باشید، بهتر است کت خردلی خود را با روغن آبی تیره ترکیب کنید.

لایه خردل را تنظیم کنید

لایه خردل را تنظیم کنید

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=22188

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.