افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 13 October , 2024
1

هر نوع همکاری با رژیم صهیونیستی باید متوقف شود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 395256
هر نوع همکاری با رژیم صهیونیستی باید متوقف شود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست فوق العاده اتحادیه بین الملل در حاشیه صد و چهل و نهمین اتحادیه بین المجالس در ژنو گفت: قبل از ژنو به بیروت رفتم تا صدای مظلومیت و مقاومت مردم لبنان را به گوش مردم برسانم. ژنو.” جمهوری آماده اسلام کمک به ایجاد […]

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست فوق العاده اتحادیه بین الملل در حاشیه صد و چهل و نهمین اتحادیه بین المجالس در ژنو گفت: قبل از ژنو به بیروت رفتم تا صدای مظلومیت و مقاومت مردم لبنان را به گوش مردم برسانم. ژنو.” جمهوری آماده اسلام کمک به ایجاد یک درک امنیتی مشترک در مورد این خطر تاریخی رژیم صهیونیستی است. هر نوع همکاری، کمک، گفتگو و پروژه سیاسی و اقتصادی با رژیم صهیونیستی باید متوقف شود.

متن کامل سخنان رئیس مجلس به شرح زیر است:

برادران و خواهران عزیز

سلام علیکم

خدا را شکر که فرصتی برای صحبت با شما برادران و خواهران فراهم شد. عزیز از مشارکت شما در تشکیل این جلسه مهم تشکر و قدردانی می کنم.

دوستان عزیز

فکر نمی کنم نیازی به توضیح شرایط حساس و مهمی باشد که در آن قرار داریم. جهان اسلام شرایط بی سابقه ای را تجربه می کند. من سال ها به عنوان یک سرباز به کشورم خدمت کرده ام و همچنین به موضوعات ژئوپلیتیکی به عنوان یک موضوع علمی پرداخته ام. این همه سال تجربه به من آموخته است که در شرایط بحرانی، هیچ چیز مهمتر از یک تصویر و روایت مشترک از شرایط نیست. . سوالی که می‌خواهم در این مدت کوتاه با شما در میان بگذارم این است: آیا جهان اسلام می‌داند با چه چیزی روبروست؟

همکاران گرامی

وقتی به این فکر می کردم که در این جلسه مهم چه چیزی را با برادران و خواهران مسلمانم در میان بگذارم، تصویری از آن دختر شیرین فلسطینی داشتم که با چشمان اشک آلود به دوربین نگاه می کرد. فیلمبردار او نگاه کرد و گفت: “چرا می خواهند ما را بکشند؟ من اسلحه ندارم! چرا ما را بمباران می کنند؟” این سوال اساسی ترین سوالی است که همه ما باید به آن فکر کنیم و البته حاوی همه پاسخ هاست. رژیم دروغین اسراییل، تمام ادعاها را کنار بگذار ضربه بزنید و علیه مسلمانان جنایت می کند. این چیزی نیست که فقط در غزه یا لبنان اتفاق بیفتد. رژیم غاصب اسرائیل نقشه بزرگی برای تکرار این جنایات در سراسر سرزمین اسلامی و با آن دارد پشتیبانی می کند آمريكا و برخي كشورهاي غربي در تلاشند تا به جايي برسند كه در هر زمان و در هر نقطه از جهان اسلام عليه هر رهبر اسلامي مرتكب هر جنايتي شوند و از هر مجازاتي مصون بمانند. این مشکل مشترک ماست. آیا قرار است جهان اسلام متوقف شود و نظاره گر گسترش شرارت به تمام سرزمین های خود باشد؟ من چنین شبهه ای به آزادگان و مجاهدان جهان اسلام ندارم. آن روز هرگز نخواهد آمد.

خانم ها و آقایان
قبل از آمدن به ژنو به لبنان سفر کردم. من با مسئولان و مردم آنجا صحبت کردم. از من خواستند که صدای مظلومیت و مقاومتشان را به آنها برسانم. آنها از ما می خواهند که عمل کنیم.

روزهای مهمی در پیش داریم و باید تصمیم بگیریم. اگر بتوانیم تصمیم جمعی بگیریم، پیروزی نزدیک است و نصرت خدا قطعی است و اگر در این کار موفق نباشیم، همه تاوان آن را خواهیم داد. اسرائیل همه زیرساخت ها را در منطقه می خواهد کنترل کنید و اگر شکست، آنها را نابود کنید. در چنین شرایطی، اتحاد و با هم بودن یک الزام امنیتی برای همه ماست. ما در جمهوری اسلامی ایران آماده کمک به تلاشی قاطع و فوری برای ایجاد یک تفاهم امنیتی مشترک در مورد این خطر تاریخی هستیم و از هیچ تلاشی برای رفع این خطر از امت رسول الله فروگذار نخواهیم کرد.

همکاران گرامی

برادران و خواهران

مقاومت ضد اسرائیلی در منطقه امت اسلام چشم دارد. دشمن صهیونیستی در ضعیف ترین موقعیت تاریخ خود قرار دارد و ما در موقعیتی هستیم که فقط ما در منطقه خود هستیم تا به این شر تاریخی پایان دهیم. اسرائیل اکنون در تلاش است تا بر ضعف ها و محدودیت های بی سابقه خود غلبه کند. ژست ها پوشش تهاجمی برای جلوگیری از درایو امت باشد که صهیونیست ها ترس را القا کردند و تفاوت در جهان اسلام امید وجود دارد. کافی است شجاع باشید و پشت سر هم بایستید. آن وقت توهم به نام صهیونیسم جنایتکار برای همیشه پایان خواهد یافت.

دوستان عزیز

ما در جمهوری اسلامی ایران با خون بهترین و عزیزترین مردان خود وارد این عرصه شده ایم. جهان اسلام تا دیر نشده می تواند با اقدامات اساسی جلوی دشمن را بگیرد. ما باید هرگونه همکاری، کمک و گفتگو با رژیم را متوقف کنیم و هر نوع پروژه سیاسی و اقتصادی را که به اسرائیل کمک می کند، متوقف کنیم. امت اسلامی باید یکپارچه و موثر بر آمریکا فشار بیاورد تا جلوی این رژیم کودک کش را بگیرد. شریان های حیاتی رژیم اسرائیل در حال حاضر وارد شده است کنترل کنید امت اسلامی است، مطمئنم. من خدا را دارم خون مجاهدان و مردان و زنان مظلوم لبنان و فلسطین را برکت خواهد داد و جهان اسلام روزهای شیرین بدون اسرائیل را خواهد چشید. امیدوارم آن روز را ببینیم و اگر ندیدیم قبری خواهیم داشت که روی آن نوشته شده بود «سربازی که در راه جنگید. اسرائیل شهید شد.»

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=395256

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.