افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

هر زنی باید این لوازم را در کمد خود داشته باشد. عینک آفتابی در روزهای آفتابی می چسبد!

  • کد خبر : 23741
هر زنی باید این لوازم را در کمد خود داشته باشد.  عینک آفتابی در روزهای آفتابی می چسبد!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز اکسسوری ها بخش مهمی از استایل خانم ها هستند که استایل و ظاهر آن ها را زیباتر می کنند. انتخاب لوازم جانبی مدرن می تواند جذابیت کلی استایل را افزایش دهد و بدون ایجاد تغییرات زیادی ظاهری منحصر به فرد ایجاد کند. پس فراموش نکنید […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز اکسسوری ها بخش مهمی از استایل خانم ها هستند که استایل و ظاهر آن ها را زیباتر می کنند. انتخاب لوازم جانبی مدرن می تواند جذابیت کلی استایل را افزایش دهد و بدون ایجاد تغییرات زیادی ظاهری منحصر به فرد ایجاد کند. پس فراموش نکنید که استفاده از اکسسوری های شیک می تواند استایل ساده شما را به یک استایل ظریف خاص تبدیل کند. البته فراموش نکنید که دنیای اکسسوری ها بسیار متنوع و جذاب است و برای انتخاب اکسسوری مناسب باید از تمام مدل ها و ترندهای سال آگاه باشید. شاید برای شما کمی عجیب به نظر برسد اما برخی از اکسسوری ها تاثیر بیشتری در استایل دارند و در این مطلب قصد داریم شما را با این مدل از اکسسوری های زنانه آشنا کنیم. به عنوان مثال حلقه و عینک آفتابی زنانه بسته به نوع پوشش زنان ایرانی می تواند ظاهر شما را دو برابر سایر اکسسوری ها تغییر دهد، البته دستبندها نیز به همین شکل عمل می کنند. پس پس از شناخت ترند اکسسوری 1402 باید اکسسوری ها را با توجه به سبک و نوع پوشش خود انتخاب کنید.

لوازم جانبی کلمه ای قرضی از انگلیسی و لاتین است و به معنای چیزی است که به هر چیزی اضافه شده است. اما مدت ها بود که این کلمه تغییر کاربری داد و از این به بعد اگر کسی از شما بپرسد اکسسوری چیست؟ در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا برخی از جدیدترین اکسسوری های سبک زنانه را در اختیار شما قرار دهیم.

تابستان + لوازم جانبی (2)

فراموش نکنید که دستان شما نشان دهنده شخصیت شما هستند

یکی از قسمت هایی که قطعا نمی خواهید اکسسوری کنید انگشتان و دست های زنانه است، مخصوصا اگر از آن دسته خانم هایی هستید که در حین صحبت کردن دست می دهید، حتما برای تزئین انگشتان خود انگشتر بزنید. فراموش نکنید که استفاده از انگشتر روی دست شما را مجلل و شیک نشان می دهد و در نتیجه تاثیر زیادی در استایل کلی شما خواهد داشت. در انتخاب انگشتر بهتر است به استایل خود توجه کنید، مثلا اگر استایل مینیمال می پوشید به سراغ حلقه های ساده و مینیمال بروید اما اگر شیک هستید حلقه های جواهرات مناسب شما هستند.

تابستان + لوازم جانبی (3)

تابستان + لوازم جانبی (4)

عینک آفتابی توروز می چسبد!

با فرا رسیدن فصل تابستان و فرا رسیدن روزهای آفتابی، عینک آفتابی زنانه نقش بسیار مهمی در استایل روزانه شما دارد. بنابراین قبل از خروج از خانه حتما این اکسسوری مفید را همراه خود داشته باشید. فراموش نکنید که عینک یکی از لوازمی است که زیبایی چهره شما را چندین برابر نشان می دهد. البته در انتخاب عینک باید دقت کنید که فریم آن به صورت شما باشد و در بهار و تابستان بهتر است از عینک هایی با لنزهای تیره و فریم گربه ای استفاده کنید در حالی که برای پاییز و زمستان عینک های رنگی و بدون فریم مناسب هستند.

تابستان + لوازم جانبی (5)

تابستان + لوازم جانبی (6)

دستبند و ساعت مچی را فراموش نکنید.

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، برخلاف تصور مردم که صورت مرکز توجه است، دست ها نیز مرکز توجه خانم ها است، زیرا اکثر خانم ها هنگام صحبت دستان خود را حرکت می دهند و این باعث جلب توجه شنونده می شود. دست های او بنابراین، قبل از انتخاب اکسسوری برای سایر قسمت های استایل خود، بهتر است به فکر یک دستبند یا ساعت مچی مناسب و متناسب با استایل خود باشید. اگر شما هم جزو افرادی هستید که انواع لباس ها را می پوشید، بهتر است چندین مدل ساعت و دستبند در کمد خود داشته باشید تا کار انتخاب برای شما آسان شود.

تابستان + لوازم جانبی (7)

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=23741

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.