افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
4

هر خرقه ای برای هر تنی مناسب نیست; قسمت اصلی استایل خود را با توجه به فرم بدن خود انتخاب کنید

  • کد خبر : 19581
هر خرقه ای برای هر تنی مناسب نیست;  قسمت اصلی استایل خود را با توجه به فرم بدن خود انتخاب کنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز فراموش نکنید که مانتو یکی از اصلی ترین اجناس استایل خانم های ایرانی است، بنابراین تاثیر زیادی در ظاهر آن ها خواهد داشت. پس بدیهی است که اگر رنگ و طرح مانتو به درستی انتخاب شود، ایرادات فرم بدن شما تا حد زیادی پوشانده می […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز فراموش نکنید که مانتو یکی از اصلی ترین اجناس استایل خانم های ایرانی است، بنابراین تاثیر زیادی در ظاهر آن ها خواهد داشت. پس بدیهی است که اگر رنگ و طرح مانتو به درستی انتخاب شود، ایرادات فرم بدن شما تا حد زیادی پوشانده می شود و شما را زیباتر و جذاب تر نشان می دهد. یکی از ویژگی هایی که در انتخاب مانتو باید به آن توجه کنید، اندام و قد شماست، اگر کتی متناسب با اندام خود انتخاب کنید، می توانید بسیاری از ویژگی های مورد نظر خود را در استایل خود ایجاد کنید و یا حتی ایراداتی را ایجاد کنید. بنابراین بهتر است قبل از رفتن به ترندهای سال جدید و خرید مانتو برای انتخابی آگاهانه، مانتو مناسب هر اندامی را بشناسید. جالب است بدانید که فرقی نمی کند به مهمانی بروید یا خیابان و چه استایلی را برای استایل خود انتخاب کنید، باید در انتخاب لباس به ویژگی های ذکر شده توجه کنید.

به طور کلی برای خانم های تنومند بهتر است کت های نخی یا کتان بپوشند و دور پارچه های کشدار که به بدن می چسبند خط بکشند. در ادامه این مقاله با من همراه باشید تا با استایل های مختلف برای اندام های مختلف آشنا شوید.

با هر اندامی کت بپوشید. روند همه

کت کتی یکی از مانتوهایی است که برای هر تیپ اندامی و سنی گزینه مناسبی به حساب می آید. جالب است بدانید که این کت برای افراد چاق یا حتی خیلی لاغر عالی عمل می کند و به شما کمک می کند در هر شرایطی عالی به نظر برسید. کت های کتی معمولاً کوتاه قد هستند، بنابراین برای افراد بلند قد توصیه می شود، اما این بدان معنا نیست که افراد کوتاه قد نمی توانند کت کتی بپوشند، بلکه می توانند این کت را نیز انتخاب کنند، با این تفاوت که باید با دقت بیشتری این کت را انتخاب کنند. . برای مثال، یک کت را با دمپایی و کفش پاشنه بلند ست کنید تا خود را بلندتر نشان دهید.

کتی مناسب برای هر اندامی

کتی مناسب برای هر اندامی

اگر لاغر هستید، مانتوهایی با یقه بزرگ انتخاب کنید

مانتو یکی از اجناس ضروری و اجباری برای خانم های ایرانی است که با توجه به نقش ها و طرح های مختلف می توان از آن در موقعیت های مختلف استفاده کرد. جالب است بدانید مانتوهایی با یقه های درشت برای افراد چاق انتخاب مناسبی نیستند زیرا شما را بزرگتر از آنچه هستید نشان می دهند. اما این مانتوها برای افراد لاغر یا لاغر بالاتنه توصیه می شود زیرا این مدل اندام را متناسب جلوه می دهند. پس فراموش نکنید که عوامل زیادی در انتخاب مانتو دخیل هستند، اما هیچ کدام به اندازه فرم اندام موثر نیستند.

کتی مناسب برای هر اندامی

کتی مناسب برای هر اندامی

آدم های بزرگ نباید مانتوهای طرح دار بپوشند!

اگر اندام درشتی دارید یا چاق به حساب می آیید، فراموش نکنید که مانتوهای ژاکاردی و طرح دار به شما نمی آید زیرا شما را بزرگتر نشان می دهد، پس سعی کنید مانتوهایی با پارچه های گشاد و بدون طرح پیدا کنید. وقتی صحبت از خیاطی به میان می آید، یک کت صاف و گشاد بهترین گزینه برای شما خواهد بود و به یاد داشته باشید که رنگ های تیره نیز شما را لاغرتر نشان می دهند.

کتی مناسب برای هر اندامی

کتی مناسب برای هر اندامی

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19581

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.