افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
5

هر خانه ای یک لوستر دارد / خاص باشید و با یک لوستر فانتزی خانه خود را شیک ترین کنید

  • کد خبر : 166898
هر خانه ای یک لوستر دارد / خاص باشید و با یک لوستر فانتزی خانه خود را شیک ترین کنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- دکوراسیون خانه مهم است چه کوچک و چه بزرگ. مطمئنا اینها تنها لوازم بزرگ مهم در دکوراسیون منزل نیستند و آنچه مشخص است این است که اکسسوری ها و جزئیات نیز تاثیرات مستقیم و موثر خود را دارند. برای مثال تصور کنید وارد خانه ای […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- دکوراسیون خانه مهم است چه کوچک و چه بزرگ. مطمئنا اینها تنها لوازم بزرگ مهم در دکوراسیون منزل نیستند و آنچه مشخص است این است که اکسسوری ها و جزئیات نیز تاثیرات مستقیم و موثر خود را دارند. برای مثال تصور کنید وارد خانه ای می شوید و فقط دو مبل فرش شده و یک تلویزیون را می بینید که از اجزای مهم و اصلی اتاق پذیرایی هستند. اینکه در این فضا هیچ جزئیاتی وجود ندارد و خبری از لوستر، قاب عکس، نقاشی دیواری، آباژور، تندیس، زیور آلات، گلدان و… نیست به شما انرژی منفی نمی دهد؟

قطعا وجود همه چیز و هرکسی که بتواند یک تم را کامل کند، حالا که تم می تواند هر چیزی باشد و دکوراسیون منزل یکی از مهمترین آنهاست. اما در این مقاله قصد داریم در مورد لوستر صحبت کنیم. این کالای جذاب دارای تنوع مدل های بسیار بالایی است و در سبک های مختلف در بازار موجود است. لوسترها هم وظیفه زیباسازی فضا را دارند و هم وظیفه نورپردازی را دارند. اما گاهی اوقات گزینه ها محدود می شود و می بینیم که برخی از خانه ها و خانواده ها تقریباً در یک راستا از لوستر استفاده می کنند که می توان گفت به دلیل خلق و خوی ما ایرانیان است که شبیه همه است. اما وقت آن است که شجاع باشید و به ذائقه های متفاوت و کمتر دیده شده بپردازید. با ما همراه باشید، جالب تر خواهد شد.

زیبا و جذاب؛ لوستر فانتزی یک گزینه متفاوت و خلاقانه است

به جرات می توان گفت که لوسترهای فانتزی یکی از مدل های جذاب و منحصر به فرد در بین لوسترها هستند که با طراحی و نقش های خلاقانه و البته استفاده از متریال های متنوع توانسته اند نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کنند. لوسترهای فانتزی عمدتا از موادی مانند شیشه، کریستال، فلزات گرانبها و همچنین چوب ساخته شده اند که هر کدام تصویری منحصر به فرد به دست می آورند!

یکی از ویژگی های قابل توجه لوسترهای فانتزی این است که هنر و خلاقیت زیادی دارند. آنها از اشکال هندسی، طرح های زیبا و البته نقش های هنری استفاده می کنند که جلوه خاصی به آنها می دهد. در واقع باید بگوییم که هر قطعه لوستر فانتزی یک اثر هنری محسوب می شود که نشان دهنده ذوق و استعداد طراح محترم است.

لوستر فانتزی برای منزل

علاوه بر این، لوسترهای فانتزی رنگ های بسیار متنوعی دارند که می توان از طیف وسیعی انتخاب کرد. از رنگ ملایم و ارگانیک گرفته تا رنگ روان و جذاب.

انتخاب رنگ لوستر فانتزی به تعادل آن و ترکیب آن با سایر عناصر دکوراسیون موجود در فضا کمک می کند و می تواند جلوه ای بی نظیر به محیط ببخشد.

لوستر فانتزی برای منزل

یک لوستر به شکل درخت ایده جذابی است که منحصر به فرد بودن شما را نشان می دهد.

پیشنهاد دیگر برای لوستری که قطعا در هر خانه ای دیده نمی شود، استفاده از لوسترهای درختی به شکل شاخه است.

هر زمان که لوسترهای درختی شما در دکوراسیون منزل قرار می گیرند، می توانند به عنوان چیزی فراتر از وسایل روشنایی عمل کنند و خودنمایی کنند. آنها می توانند به آثاری تبدیل شوند که کل فضای یک اتاق را تغییر دهند. طراحی های پیچیده و ارگانیک آنهاست که می تواند حس آرامش را به هر فضایی بدهد و آن را به مکانی گیرا و جذاب تبدیل کند.

لوستر فانتزی برای منزل

لوستر فانتزی برای منزل

لوستر فانتزی برای منزل



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=166898

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.