افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

هریس در 2 نظرسنجی جدید پیشتاز ترامپ است

  • کد خبر : 372483
هریس در 2 نظرسنجی جدید پیشتاز ترامپ است

آفتاب نیوز: نظرسنجی های جدید نشان می دهد که کامالا هریس، نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا با برتری تک رقمی نسبت به دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری، پیشی گرفته است. به گزارش خبرگزاری رویترز، نظرسنجی ان بی سی نیوز که نتایج آن روز یکشنبه منتشر شد، نشان داد که هریس پنج درصد از […]

آفتاب نیوز:

نظرسنجی های جدید نشان می دهد که کامالا هریس، نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا با برتری تک رقمی نسبت به دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری، پیشی گرفته است.

به گزارش خبرگزاری رویترز، نظرسنجی ان بی سی نیوز که نتایج آن روز یکشنبه منتشر شد، نشان داد که هریس پنج درصد از ترامپ پیشی دارد و از زمانی که هریس نامزد دموکرات ها برای ریاست جمهوری شده است، نظر مثبت رای دهندگان نسبت به او افزایش یافته است. . وارد رقابت های ریاست جمهوری شد، افزایش یافته است.

در این نظرسنجی از 1000 رای دهنده ثبت نام شده در مورد نظرات هریس از زمانی که هریس نامزد ریاست جمهوری دموکرات شد، سوال شد. 48 درصد گفتند که نظر مساعدی نسبت به هریس دارند، در حالی که در نظرسنجی جولای 32 درصد بود. این نظرسنجی نشان داد که از زمان جهش محبوبیت “جورج دبلیو بوش” رئیس جمهور سابق ایالات متحده پس از حمله تروریستی 11 سپتامبر 2001، کامالا هریس اکنون بیشترین جهش محبوبیت را در نظرسنجی های NBC News دارد.

در مورد ترامپ، 40 درصد از پاسخ دهندگان در این نظرسنجی گفته اند که نسبت به او نظر مثبت دارند، در حالی که در مقایسه در ماه جولای، 38 درصد این نظر را درباره او داشتند. نظرسنجی فوق الذکر که بین 17 تا 13 سپتامبر انجام شده است دارای حاشیه خطای سه درصد است.

نظرسنجی دیگری از شبکه سی‌بی‌اس نیوز نشان داد که کامالا هریس چهار درصد از دونالد ترامپ پیشی گرفته است. در این نظرسنجی، هریس 52 درصد و ترامپ 48 درصد از رای دهندگان احتمالی را به دست آوردند و حاشیه خطا مثبت و منفی 2 درصد بود.

نتایج این نظرسنجی با نتایج سایر نظرسنجی های ملی از جمله نظرسنجی رویترز/ایپسوس همخوانی دارد که علیرغم ثبت برتری تک رقمی برای نامزد دموکرات، رقابت نزدیک بین دو نامزد پیشتاز را نشان می دهد.

اگرچه نظرسنجی‌های ملی سیگنال‌های مهمی درباره نظرات رای‌دهندگان ارسال می‌کنند، اما آنچه در نهایت برنده انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا را تعیین می‌کند، نتایج کالج‌های انتخاباتی ایالتی است، و چند ایالت کلیدی وجود دارند که رقابت بین دو نامزد نزدیک‌تر و پرنوسان‌تر از سایر ایالت‌ها است.

ترامپ 78 ساله پس از شکست از بایدن در انتخابات 2020 برای سومین نامزدی متوالی خود در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نامزد شد و در انتخابات قبلی، شکست خود و پیروزی بایدن را نتیجه تقلب خواند و در حال حاضر با شکایت های فدرال و ایالتی مواجه است. به خاطر تلاش هایش برای لغو نتایج انتخابات ریاست جمهوری 2020.

هریس که 59 سال سن دارد، سناتور و دادستان بود و اکنون معاون رئیس جمهور آمریکا جو بایدن است. در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری 2024، اولین رئیس جمهور زن در تاریخ ایالات متحده خواهد بود.

امی والتر، سردبیر و ناشر Cook Political Report به NBC News گفت: هریس توانست وضعیت رقابت را از همه پرسی جو بایدن به همه پرسی درباره دونالد ترامپ تغییر دهد.

نظرسنجی سی بی سی نیوز نیز از 3129 رای دهنده ثبت نام شده بین 18 تا 20 سپتامبر انجام شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=372483

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.